“Prima dată a venit la noi ambasadorul Japoniei, care ne-a pus în gardă că o importantă delegaţie de investitori din această ţară urmează să vină în România. A spus că dacă la Cluj vin Nokia şi Mercedes, nici ei nu pot să lipsească. Acum zece zile am fost vizitaţi de o echipă de consultanţă trimisă de investitorii japonezi, care s-a interesat de potenţialul oraşului.
De obicei, japonezii nu fac investiţii masive în marile oraşe, ci mai degrabă în perimetrul acestora. Să nu uităm că japonezii de la Fujikura au cumpărat de la spanioli Automobile Componente Electrice, care deţine fabrici de componente auto la Dej şi Cluj-Napoca”, ne-a mărturisit Nicolae Beuran, consilier în cadrul Camerei de Comerţ şi Industrie Cluj.
Ambasadorul Japoniei în România, Kanji Tsushima, a vizitat Clujul acum o lună şi a promis că le va recomanda companiilor din această ţară să vină aici deoarece consideră zona drept una propice investiţiilor.
“Clujul a devenit foarte atractiv, mai ales după investiţia Nokia de la Jucu sau din perspectiva venirii Mercedes la Cluj. Aceasta înseamnă că piaţa a fost deja studiată, ceea ce dă un plus de încredere. Un mare avantaj pe care îl are Clujul este existenţa unui mediu universitar puternic şi a studiilor în limba japoneză. îmi voi asuma misiunea de a atrage atenţia asupra potenţialului pe care îl are Clujul, pentru că ar fi destul de multe companii interesate să investească aici”, a afirmat Tsushima.
No comments:
Post a Comment