Monday, April 7, 2008

Magazinele mici din Polus Center fac stânga-mprejur

Mai multe unităţi din complexul comercial din Floreşti s-au închis, iar altele s-au relocat pentru că au avut vânzări sub aşteptări.
Mai multe unităţi din noile complexe comerciale clujene şi-au tras obloanele, s-au relocat ori şi-au schimbat profilul. Reculul se simte mai ales în rândul unităţilor alimentare, însă nici micile magazine de îmbrăcăminte nu o duc grozav. Cele mai multe schimbări s-au produs la Polus Center Cluj (PCC) şi la Cora.

Două unităţi din zona de restaurante a PCC, o cafenea şi un fast-food cu specific chinezesc, s-au închis de mai bine de o lună, respectiv de două săptămâni. “Deschidem un magazin cu haine pentru copii. Cei care au închis au făcut acest lucru de bine ce le-a mers”, afirmă persoanele care lucrează la inaugurarea noii unităţi.

“Noi am deschis de o zi, încă nu am apucat să ne montăm nici sigla. Comercializăm haine cu un profil mai nonconformist”, susţine o reprezentantă a magazinului Next Pls, relocat dintr-un alt sector al Polus Center. Magazinul cu articole pentru copii Sugar Club este un alt exemplu de relocare în cadrul complexului.

“Pur şi simplu, nu am avut clienţi, de aceea am închis. Nu a existat interes pentru servicii de înaltă calitate. Cafeneaua a fost deschisă la scurt timp după inaugurarea mall-ului, iar societatea noastră a ales locaţia unde a fost situată”, explică Istvan Vegh, director executiv al Showtechnic, societate ce a deţinut unitatea Chocolat Caffe din Polus.

Continuarea in Ziua de Cluj

No comments: