Sunday, March 23, 2008

Plansul care da sperante...





Mai multe foto pe Lucian Cuibus

U CLUJ - Dinamo 1-2 (75' F. Bad / 34' I. Danciulescu, 90' I. Zicu)

Pacat ca nu am reusit sa obtinem 3 puncte necesare ca de aer in meciul de ieri cu Dinamo, dar pe langa "cainele" Soltuz, ratarile studentilor am avut parte si de un arbitru care ne-a cam tocat incet si sigur. Asta este...trebuie sa mergem inainte si eu personal mai sper ca putem sa ne salvam.
Avem cativa jucatori pe care trebuie sa incercam sa-i pastram la U orice s-ar intampla. As vrea sa-l clonez pe Bilica daca as putea:)).
Oricum un lucru e sigur "U" CLUJ A FOST, ESTE SI VA FI UN SIMBOL CARE VA FI IUBIT!
Este impresionant cand vezi persoane care plang dupa o infrangere a lui U! Am surprins un mic suporter a lui U care a cazut in genunchi si plangea..atat timp cat exista acesti oameni, U CLUJ NU VA MURI NICIODATA! NUMAI "U"!
HAIDE "U"!

p.s. cu ce sa "dopat" Lobont?!:)) cine stie sa-mi spuna si mie:P

No comments: