Thursday, June 5, 2008

"Imaculatul Mircea Sandu va avea război mondial cu mine!"

Preşedintele lui "U" Cluj, Toni Doboş, ameninţă cu dezvăluiri fără precedent din culisele FRF

- Domnule Doboş, ce spuneţi de decizia Comisiei?
- OK, Doboş e corupt. Asta spune, nu? Însă dacă FRF îl dă exemplu pe Doboş pentru corupţia din fotbalul românesc, înseamnă că Liga 1 e imaculată! Să mă suspende pe viaţă, nu asta contează sau faptul că eu sînt primul corupt din România, dar să nu lovească în Universitatea Cluj. În schimb, dacă FRF vrea un război cu Doboş, va avea unul!

- Ce vreţi să spuneţi?
- Am stat 3 ani în FRF şi vă asigur că nu am stat cu ochii închişi. Dacă Mircea Sandu, că el a stat în spatele deciziei, mă dă pe mine exemplu de corupţie, atunci îi somez public pe toţi jucătorii şi conducătorii care mă cunosc să iasă în faţă şi să spună cît de corupt sînt eu. Pot spune dacă am acceptat vreodată vreun compromis sau dacă au reuşit să-l cumpere pe Doboş! În schimb, "imaculatul" preşedinte al fotbalului nostru s-a gîndit să mă aşeze pe mine în fruntea corupţilor din România.

- Va trebui să plătiţi şi o amendă de la Comisie...
- Ce Comisie? V-aţi uitat la membri? Oamenii din Comisie nu au pus piciorul pe minge în viaţa lor şi ei vorbesc despre corupţia din fotbal... Ei sînt puşi acolo să dea verdicte cum le convine unora din frunte. Dacă ei au decis că Doboş e corupt, să fim serioşi... Eu mă pot uita în ochii tuturor din Comisie şi să le spun că nu am luat nici un ban murdar din fotbal! Să dea Dumnezeu ca toţi conducătorii din fotbal să fie la fel ca şi mine şi să facă domnii din Comisie măcar unu la sută din ce am realizat pentru fotbalul românesc. Dar ce să mai vorbim de comisie, cînd iubitul nostru conducător, Mircea Sandu, decide totul?

Continuarea pe gsp.ro

No comments: