Wednesday, June 4, 2008

Reverenţă

Americanul Tab Baldwin şi-a luat la revedere luni de la fanii clujeni, avînd şanse nule de a rămîne la “U” Mobitelco.

Meciul şase al finalei campionatului naţional masculin de baschet, dintre "U" Mobitelco şi CSU Ploieşti, ar putea fi ultimul pentru Tab Baldwin în Sala Sporturilor "Horia Demian" din Cluj (90-88). De ranjat de arbitraje, tehnicianul american a anunţat că nu va mai reveni în baschetul din România după vacanţa de vară. "Sînt probleme grave în baschetul de aici. Trebuie să se facă ceva în privinţa arbitrajelor, altfel nu se poate progresa", a spus Tab.

Luni seară, Baldwin le-a mulţumit cu lacrimi în ochi fanilor clujeni pen tru sprijinul acordat în acest sezon. "Inima îmi spune să rămîn la Cluj. Am însă discuţii cu cluburi din campionatele puternice ale Europei. Din păcate, România nu face deocamdată parte din această categorie. Oricum, am multă experienţă în baschet
şi nicăieri pe unde am um blat nu am văzut o aşa pasiune pen tru baschet ca la Cluj. Nu pot decît să le mulţumesc fanilor, datorită cărora finala se va decide în 7 meciuri", a completat antrenorul american.
Continuarea pe gsp.ro

No comments: