Thursday, May 8, 2008

Becali: "Tot acest tam-tam e provocat de sclavii ungurilor"

Gigi Becali s-a apărat în faţa acuzelor de dare de mită. Mai mulţi apropiaţi ai patronului Stelei au fost arestaţi la Cluj, asupra lor găsindu-se 1,7 milioane de euro, destinaţi premierii jucătorilor de la Universitatea. Patronul din Ghencea a declarat pentru NewsFM că banii erau destinaţi unei tranzacţii imobiliare:

Aveam actele, aveam schiţa şi o ofertă valabilă timp de 30 de zile. Aceasta a expirat însă miercuri şi eu nu am putut să cumpăr terenul pentru că DNA mi-a confiscat banii. Deci DNA mi-a creat mie un prejudiciu, pentru că au presupus ei că trebuiau să ajungă banii ăia undeva”.

Eu nu sunt urmărit penal, pentru că nu mi s-a adus la cunoştiinţă”, a spus Becali, care apoi a explicat că a primit o citaţie pe stradă de la doi presupuşi procurori DNA, pe care însă a rupt-o.

Azi am plecat de acasă cu maşina, iar după vreo 5-6 kilometri o maşină fără girofar sau sirenă m-a blocat pe dreapta. M-am făcut că nu îi văd. M-au blocat iar şi m-am oprit. Au coborât doi oameni, civili, şi au spus, fără să se legitimeze, că sunt procurori DNA şi că trebuie să îmi dea o citaţie. Am luat citaţia, am rupt-o şi am aruncat-o pe stradă, după care am plecat. Să îmi trimită acasă citaţia, nu pe stradă, că am o adresă la care pot fi găsit”, a explicat Becali.

Sunt supărat pentru că tam-tam-ul ăsta e făcut de nişte persoane care sunt scalvii şi servitorii unor servicii oculte ungureşti şi îmi pare rău că în Ţara Românească, pentru care eu fac atâtea, sunt hingherit de românii mei de la DNA”, a declarat Becali în finalul intervenţiei lui telefonice de la News First.
sursa gsp.ro

No comments: