Monday, November 12, 2007

REVANSA LUI CALIN MOLDOVAN


Oarecum surprinzator, Gigi Multescu a ales sa înceapa partida cu Farul cu debutantul Calin Moldovan între buturi, iar mutarea s-a dovedit inspirata, “U” Cluj bifând prima partida din acest sezon fara gol primit.

Portarul clujean visa de sapte ani la partida în care va debuta în Liga I. Atunci era rezerva lui Bogdan Lobont la Rapid, dar a plecat de la echipa giulesteana înainte de a apuca sa îmbrace un tricou de titular. Au urmat sezoane în care s-a perindat prin ligile inferioare, iar promovarea cu “U” Cluj parea o a doua sansa pentru goalkeeperul pregatit la Scoala de Fotbal “Nicolae Dobrin”. Lucrurile n-au decurs însa cum se astepta Moldovan, Adrian Falub, fostul tehnician al ”sepcilor”, încercând sa scape de el chiar înainte de începerea sezonului. “Intre mine si Falub s-a produs un scurtcircuit dupa jocul cu CFR Timisoara. Am gresit la acel meci si am intrat în dizgratia lui. Nu-i port pica însa. Chiar îi sunt recunoscator ca m-a readus la «U» Cluj, asa cum le sunt si lui Vadana si Danciu, care au insistat sa ramân, în vara”, îsi începe portarul povestea. Plecarea lui Falub i-a oferit o noua sansa lui Moldovan, însa si asa nu se astepta sa joace cu Farul. ”Am aflat ca sunt titular abia la sedinta tehnica. M-am concentrat si am încercat sa-mi fac treaba cât mai bine. Acum, dupa meci, pot spune ca am avut parte de un debut fericit, însa a fost foarte greu pentru ca degetele îmi erau înclestate de la frig. Nu îmi mai simteam picioarele si îmi amortise si spatele de la vântul puternic. In plus, mingea prindea traiectorii incredibile”, a descris Moldovan senzatiile traite la Constanta. Emotii? ”La faza când ei au înscris am crezut pentru o clipa ca mor. Mi s-a luminat însa fata când am vazut ca tusierul a ridicat steagul. Ar fi fost o lovitura mult prea grea pentru noi sa pierdem iar în final. Sper ca acest meci sa reprezinte un nou început pentru «U»”, a conchis Moldovan.

Pentru mine nu exista numarul unu, doi sau trei. Toti formam o familie si, indiferent cine apara, vreau ca echipa sa câstige. Eu joc pentru «U» cu sufletul, nu pentru bani.
Calin Moldovan, portar ”U” Cluj

Eu am avut un cuvânt decisiv în vara, când s-a decis sa-l reprimim pe Calin în lot. Daca va ramâne cu capul pe umeri si cu picioarele pe pamânt si va duce o viata sportiva, va ajunge un portar bun.
Sorin Vadana, director sportiv ”U” Cluj

“Sepcile rosii” ramân acasa

Gigi Multescu a intentionat sa duca echipa la Ploiesti, pe durata celor doua saptamâni de pauza, motivând ca în Cluj nu exista terenuri decente de antrenament. In cele din urma, lotul lui “U” nu va mai parasi localitatea. “Nu vom mai pleca la Ploiesti pentru ca starea terenurilor din tara, în aceasta perioada, este foarte proasta. In plus, avem si multi jucatori accidentati”, a explicat directorul sportiv Sorin Vadana, care va cauta terenuri de antrenament în apropierea Clujului.

Alb-negrii, multumiti cu egalul

Directorul sportiv Sorin Vadana s-a declarat încântat de remiza elevilor lui Gigi Multescu în partida de la Constanta, cu toate ca echipa clujeana a ramas pe ultimul loc. “Este un egal pretios. Acest punct va cântari mult la finalul campionatului si conteaza si pentru moral. Au fost conditii grele si ma bucura atitudinea jucatorilor. Daca terenul nu era protejat cu o prelata, nu s-ar fi putut juca”, a declarat directorul sportiv al Universitatii.
from prosport

No comments: