Thursday, November 15, 2007

STRANGE CUREAUA


PROIECT Noul manager al lui “U” Cluj, Alin Tise, vrea sa reduca salariile angajatilor clubului si ale unor jucatori. “U” are datorii de 1,4 milioane RON.

Alin Tise considera ca unii angajati ai Universitatii câstiga prea mult în comparatie cu munca pe care o desfasoara si spune ca va renegocia, împreuna cu Gigi Multescu, salariile unor jucatori.

Instalat în funtia de manager general al formatiei clujene la mijlocul saptamânii trecute, fostul prefect al Clujului spune este interesat sa readuca stabilitatea financiara în sânul Universitatii. Oficialul clujean spune ca unele persoane din club nu-si justifica sumele de bani primite si ca va diminua salariile acestora. “Sunt persoane care nu stiu ce au de facut în club si ale caror sfere de activitate se intersecteaza. Trebuie sa renegociem salariile, pentru ca mi se par cam mari”, a afirmat Alin Tise, care spune ca diminuarea salariilor a început chiar cu postul sau. “Eu voi primi cu 25 la suta mai putin decât primea predecesorul meu si care avea mai putine atributii”, a afirmat fostul prefect, facând aluzie la Alin Banceu, fostul manager general.

Din planul de reforma salariala nu vor fi exclusi nici jucatorii, carora li se vor analiza prestatiile la finele turului. “Voi discuta si cu antrenorul si vom analiza si contractele jucatorilor. Vom vedea daca jucatorii sunt suficient de importanti pentru echipa în comparatie cu banii pe care îi primesc. Cine nu va fi de acord cu masurile mele, este liber sa plece”, a anuntat Alin Tise. Fotbalistii nu au parut foarte fericiti sa auda ca din iarna li s-ar putea diminua contractele, dar spun ca nu-i deranjeaza sa renegocieze salariile daca li se va cere. “Daca se va pune aceasta problema, ramâne sa discutam. Nu stiu daca regulamentar se poate face acest lucru. Nu este problema mea, dar daca mi se va cere voi renegocia”, a declarat Adrian Olah, unul dintre jucatorii cu mare experienta din lotul clujean.
from prosport

No comments: