Thursday, November 15, 2007

Zongo e optimist


Mamadou Zongo, atacantul din Burkina Faso legitimat de "U", crede că "şepcile roşii" se pot salva de la retrogradare

Ieri seară, noua achiziţie a Universităţii Cluj, Mamadou Zongo, a revenit la Cluj, după 4 zile petrecute în ţara natală. Aşteptat la aeroport de Marius Popescu, organizatorul de competiţii al "şepcilor roşii", atacantul de 27 de ani din Burkina Faso a părut destul de stînjenit de atenţia primită

- Madou, bine ai revenit la Cluj! Cum a fost acasă?
- A fost bine, dar parcă deja îmi era puţin dor de Cluj. (rîde)

- Vorbeşti serios sau o spui doar aşa, din diplomaţie?
- Serios, chiar îmi place Clujul. Îmi place oraşul şi oamenii de aici. În plus, am fost bine primit şi de colegii de echipă, m-am împrietenit cu toţi deja. Aşa că nu mint cînd spun că mi-a lipsit.

- Fostul tău coleg de echipă, Ştefan Nanu, spunea că erai vedeta echipei la Vitesse Arnhem. Ce s-a întîmplat apoi, de ce ai plecat?
- Nu vă suparaţi, dar aş prefera să nu vorbesc despre asta. E un subiect închis pentru mine, despre care nu-mi face plăcere să îmi reamintesc.

- Ai avut cîteva accidentări în perioada cînd evoluai în Olanda. Eşti ok acum?
- Da, sînt ok, am avut probleme la ligamente, dar acum sînt în regulă.

- Care sînt principalele tale calităţi fotbalistice?
- Vom vedea împreună asta, nu? (rîde)

- Crezi că poţi ajuta echipa să se salveze de la retrogradare?
- De ce nu? Dacă toţi cei implicaţi la echipă, jucători, antrenori, vom pune umărul, de ce să nu fie posibil? Eu sînt aici pentru a da o mînă de ajutor la rămînerea în prima ligă, dar am nevoie şi de ajutorul colegilor. Nu pot face asta singur.

Zongo a semnat pe doi ani cu "U" şi va cîştiga 9.000 de dolari pe lună Foto: Raed Krishan

Olah şi "soacra"
Cu jumătate de oră înainte de sosirea avionului care avea să îl aducă pe Zongo, la aeroport şi-a făcut apariţia şi mijlocaşul lui "U", Adrian Olah, însoţit de prietena lui, Andra. "Nici aici nu scap de voi?", a întrebat rîzînd fotbalistul, la vederea ziariştilor. Olah nu ştia că urma să sosească noul său coleg, fiind prezent la aeroport din cu totul alte motive. "Cine vine? Zongo? Habar n-aveam, eu am venit să îmi aştept soacra", a explicat, amuzat, Olah. Fundaşul a întîmpinat-o pe mama iubitei lui cu un sărut pe obraz, preluîndu-i bagajele, nemaiaşteptînd şi ieşirea africanului, sosit cu acelaşi avion. (Mihai Mateaş)

Întăriri
Tehnicianul "şepcilor roşii", Gigi Mulţescu, a confirmat că aşteaptă în acestetrei jucători noi. "Mai trebuie să vină ceva jucători. Mîine (n.r. azi) şi poimîine sînt aşteptaţi doi fundaşi şi un portar", a precizat Mulţescu. Tehnicianul a împlinit ieri 56 de ani. Tehnicianul a făcut cinste jucătorilor cu un pahar de vin după meciul de sîmbătă de la Constanţa(Marius Tuhuţ)

Plătiţi
Conform directorului sportiv Sorin Vădana, jucătorii Universităţii şi-au primit ieri restanţele financiare pe luna octombrie. "Din informaţiile mele li s-au achitat astăzi (n.r. ieri) banii pe luna octombrie", a spus Vădana. (Marius Tuhuţ)

La echipa a doua
Laurenţiu Buş, Robert Villand şi Cosmin Cruşoveanu au evoluat ieri pentru echipa a doua, în liga a IV-a, în meciul cu ISCT II. "M-am cerut să joc la echipa a doua pentru că am nevoie de meciuri în picioare", a spus Buş. Meciul s-a desfăşurat la Floreşti şi s-a terminat la egalitate, 3-3. La pauză, "U" II conducea cu 2-0. (Marius Tuhuţ)
from gsp

No comments: