Tuesday, April 29, 2008

“Impact cumpără”

Primarul Emil Boc e optimist şi anunţă că “U” se va vinde într-o lună, dar la echipă există temeri că alunecarea se va sfîrşi abia în Liga a III-a!.

“U” a încasat-o cu Farul, scor 1-2, însă nu doar echipa e de dus la reanimare, ci şi clubul.

Compania Impact a tatonat pre­luarea clubului printr-o propu­ne­re de diminuare a capitalului social, însă Consiliul local a respins varianta, formulîndu-şi totodată şi pretenţiile: 2,2 milioane de euro, su­­mă nediscutabilă, pentru cota sa de 55 la sută din totalul acţiunilor. “Noi vom vinde, iar Impact va cum­păra. La sfîrşitul lunii mai, clu­bul n-o să mai aparţină Consi­liului local”, a anunţat sec primarul Clu­ju­lui, Emil Boc, preluat de gsp.ro. Im­pact nu a reacţionat deo­cam­­da­tă, însă există semnale că discuţiile vor fi reluate chiar în această săptă­mînă.

La echipă, starea de incertitu­di­ne se resimte acut şi există temeri că “U” are putea aluneca pînă în Liga a III-a! “Acest club e pe cale să se ducă pe apa Someşului! Vreau să fac apel la cei care conduc să se gîndească foarte bine şi, mai ales, repede. Să nu fie tîrziu şi pen­tru Liga a II-a”, a spus Meszaros, care, la rîndul său, e pe cale să-şi încheie conturile cu “U”. “Contractul meu ex­pi­ră în vară, nu ştiu dacă rămîn. Nu am luat nici un ban de cînd am venit, dar nu banii m-au ţinut”, a adăugat tehnicianul. Nici preşedin­te­le Doboş nu ştie dacă va fi păs­trat la club, iar o serie de jucători stau cu bagajele făcute, aşteptînd ultima etapă .

“Îmi pare rău de “U”, dar nu s-a schimbat nimic din perioada în care eram eu acolo. Conducătorii nu se pricep”
Ion Marin antrenor Farul

“Dacă nu se ajunge la nici o soluţie, într-o lună riscăm să tragem obloanele”
Anton Doboş preşedinte “U” Cluj

SURSA GSP.RO

No comments: