Thursday, May 1, 2008

Oferte din Olanda pentru Merlier



Pieter Merlier, magicianul din poarta Universităţii Cluj, a fost ochit şi de alte cluburi. "Impresarul meu din Belgia mi-a spus că are oferte pentru mine din Olanda, dar deocamdată nu am vrut să discut mai mult", a spus Merlier. Portarul are în plan să profite la maximum de publicitatea pe care şi-a făcut-o la Cluj. "Am văzut în ziare că sunt apreciat în România, de aceea nu vreau să plec de aici până nu discut şi cu impresarul meu român, Traian Gherghişan. Poate găsim o ofertă interesantă în România", a mai afirmat Pieter Merlier.
Belgianul a venit în februarie la Universitatea şi, după câteva prestaţii excelente, presa a scris că el ar fi intrat în vizorul lui Dinamo. Merlier are contract cu "U" până in vara acestui an, cu posibilitate de prelungire.
sursa clujeanul.ro

No comments: