Thursday, May 1, 2008

Grevă

Astorga şi Bilica au refuzat să se antreneze ieri din cauză că nu şi-au primit banii stipulaţi în contract.

Universitatea Cluj riscă să joace cu juniorii în derby-ul cu CFR Cluj de la mij­lo­cul săptămînii viitoare.

Înaintea antrenamentului de ieri, jucătorii Universităţii au cerut lămuriri staff-ului tehnic privind res­tanţele lor financiare, iar bra­zi­lienii Bilica şi Astorga au refuzat să participe la şedinţa de pregătire, in­vo­cînd neplata salariilor din luna februarie. “Nu se poate aşa ceva. De cînd am venit la această echi­pă am primit doar prima pentru vic­­to­ria cu Rapid. Am tot aşteptat să-mi primesc banii, dar nimic. În ca­zul ăsta nu-mi rămîne decît să-mi iau lu­crurile şi să plec”, a spus unul dintre jucătorii “şepcilor roşii”.
Continuarea pe gsp.ro

No comments: