Sunday, April 20, 2008

Meszaros: "Trebuie să ieşim din Liga 1 cu capul sus"

Antrenorul U. Cluj, Alpar Meszaros, a declarat după înfrângerea suferită de jucătorii săi cu scorul de 2 - 1,în partida cu Gloria Buzău, că echipa este retrogradată şi că regretă că nu s-a aflat pe teren pentru a scoate echipa din situaţia dificilă în care se afla.

"Suntem retrogradaţi.Întrebarea pe care mi-o pun , e de ce nu am avut ocazii cu trei atacanţi? Îmi reproşez că nu am fost în teren să o bag eu în poartă", a spus Meszaros.

Acesta a ţinut să precizeze că jucătorii trebuie să iasă din Liga 1 cu "capul sus" .

"E dureros, dar asta e viaţa în fotbal. Oricum, U.Cluj e un club special, care a rezistat şi va rezista tot timpul. Norocul ţine cu cei tari. Urmează patru etape în care trebuie să ieşim cu capul sus. În vară trebuie o restructurare generală în toate planurile", a adăugat tehnicianul clujean.
sursa prosport.ro

No comments: