Saturday, November 24, 2007

MULTESCU: "AM PRIMIT UN GOL DE CURTEA SCOLII"


Tehnicianul formatiei Universitatea Cluj, Gheorghe Multescu, a criticat prestatia propriilor jucatori, dupa remiza pe teren propriu cu Poli Iasi, scor 1-1, precizand ca acestia nu au respectat indicatiile primite inaintea partidei. De asemenea, Multescu s-a aratat nemultumit si de maniera de arbitraj a "centralului" Florin Marcu.

"Iesenii au jucat foarte bine in defensiva dar era altceva daca jucatorii ar fi facut ce-am stabilit la antrenamente dar probabil unii au uitat in timpul partidei. Asta ca sa nu mai vorbim de golul de curtea scolii pe care l-am primit. Am avut si un penalti la Goga si i-am transmis arbitrului Marcu la sfarsit salutari din partea domnului Ionut Popa", a declarat Multescu.

Echipa Universitatea Cluj a terminat la egalitate, scor 1-1 (0-0), meciul disputat, sâmbãtã, pe teren propriu, în compania formaþiei Poli Iasi, în cadrul etapei a XVI-a a Ligii I. Poli Iasi a deschis scorul în minutul 51, iar clujenii au egalat în minutul 89.
from prosport

No comments: