Saturday, January 5, 2008

AVERTISMENT!

IN CEATA Gigi Multescu nu stie înca cu ce jucatori va încerca sa scoata “sepcile rosii” din subsolul clasamentului în cele 15 etape ramase de disputat în returul Ligii I.IN CEATA Gigi Multescu nu stie înca cu ce jucatori va încerca sa scoata “sepcile rosii” din subsolul clasamentului în cele 15 etape ramase de disputat în returul Ligii I.
GIGI MULTESCU Antrenorul “sepcilor rosii” s-a saturat de incertitudine si ameninta ca ar putea parasi gruparea clujeana: “Vreau conditii sau plec!”.

Gigi Multescu s-a enervat dupa ce sedinta Consiliului de Administratie care trebuia sa aiba loc ieri a fost amânata. El trage un semnal de alarma ca, în actualele conditii, tentativa ca “U” sa scape de retrogradare devine una imposibila.

Ce se întâmpla pâna la urma cu jucatorii pusi pe lista de transferuri?

Am vazut prin ziare ca se scrie despre “lista neagra” a lui Gigi Multescu. Eu va spun ca fiecare jucator de pe acea lista a fost bine analizat si a fost pus pe lista de transferuri din motive serioase. Nu este lista mea, este o lista aprobata în unanimitate de membrii Consiliului de Administratie.

Se aude ca unii jucatori dintre acestia ar putea sa ramâna…

Cred ca unii nu vor mai pleca. Au avut discutii pe aceasta tema la Bucuresti cu presedintele Toni Dobos. Oricum, sunt suparat deoarece în ultimul timp nu s-a mai facut nimic la echipa. Eu am înaintat o lista de jucatori de care am nevoie, dar pâna acum nu a fost adus niciunul! Stiu ca unii au semnat deja cu alte echipe. Acest lucru îmi da de gândit si nu mai sunt foarte sigur ca o sa continui la Cluj.

De ce ziceti asta?

Pai eu nu ramân daca nu voi avea conditii pentru a salva echipa. Am nevoie de jucatori. Initial am zis zece, dar poate ma descurc si cu mai putini. Mai apoi sunt problemele de pregatire. Primul cantonament a fost anulat. Este foarte greu pentru noi, deoarece fiecare zi care trece conteaza foarte mult.

Se vede ca sunteti dezamagit.

Pentru a salva echipa, am nevoie de ajutor total din partea conducatorilor. Noi am stabilit ceva, dar apoi totul a fost anulat. Vineri trebuia sa aiba loc o noua sedinta, dar a fost amânata. Am nevoie înca de la reunire sa stiu lotul pe care ma bazez. Nu ma ascund si spun ca este posibil sa plec.

from prosport

No comments: