Tuesday, November 27, 2007

CE VOR SUPORTERII

Alin (student): “Tin cu Universitatea, este echipa mea de suflet, si cred ca putem scoate un rezultat bun în Gruia. Ma tem însa ca arbitrul sa nu îi ajute pe cei de la CFR, asa cum s-a întâmplat în ultimele etape”

Pavel (vânzator de ziare): “O sa bata CFR-ul. M-as multumi si cu un 2-1, totusi sunt clujean si nu as vrea ca sa-i umilim prea tare pe cei de la «U». Suntem campioni, nu ne mai poate ajunge nimeni, însa mi-as dori sa se salveze si Universitatea”

Andrei: “Sunt clujean si mi-as dori ca meciul sa se termine la egalitate. As vrea ca CFR-ul sa ia campionatul si Universitatea Cupa României”.

Tudor (pensionar): “CFR-ul are o echipa mult mai buna decât are «U» si cred ca va învinge fara probleme. Imi pare rau pentru Universitatea, dar nu cred ca va scapa de retrogradare”

Silviu (elev): “Sunt neutru. Totusi, mi-as dori ca CFR-ul sa învinga, sa nu piarda puncte si sa câstige campionatul. M-am saturat ca numai cei din Bucuresti sa ia campionatul”

Victor (pensionar): “Imi doresc sa câstige Universitatea, însa cel mai tare ma tem de incidentele dintre suporterii celor doua echipe. Probabil nu o sa merg pe stadion, o sa stau în fotoliu si o sa privesc meciul de acasa”

Mihai: “Suporterii lui «U» vor lua Gruia cu asalt. Ne dorim foarte mult victoria împotriva «ceferistilor». Le pregatim o mare surpriza suporterilor celor de la CFR, sa fie foarte atenti”

Tiberiu (functionar public): “O sa fie un meci cu scântei, dar sper ca numai pe teren. Cred ca «U» poate sa produca o mare surpriza si sa învinga pe CFR”.
from prosport

No comments: