Wednesday, November 28, 2007

Multescu: "Cu Dobos am salvat Timisoara"



Consiliul Local a decis, astazi, sa-l numeasca pe Toni Dobos in functia de presedinte al CFM Universitatea Cluj. Dobos a ocupat, astfel, locul lasat vacant de Lucian Danciu, care si-a inaintat demisia imediat dupa partida din cadrul etapei cu numarul 10 din Liga I, cand "Sepcile rosii" au fost invinse pe teren propriu de Poli Timisoara, scor 1-2.


Tehnicialul lui "U" Cluj, Gheorghe Multescu, crede ca investirea lui Toni Dobos in functie este una de bun augur. "Toni Dobos este un om al fotbalului, stie bine fenomenul. Am lucrat cu el in '90, cand l-am promovat de la rezerve. Am colaborat apoi foarte bine la Timisoara, in doua mandate, cand m-a chemat sa preiau echipa care era la retrogradare. Am reusit atunci impreuna sa salvam Timisoara. De ce nu am face acelasi lucru si cu Universitatea?", s-a intrebat retoric Multescu.


Anton Dobos a debutat in Liga I cu Universitatea Cluj, pe 6 martie 1988, intr-o partida impotriva celor de la FC Olt, scor 0-1, si a imbracat tricoul lui "U" pentru doua sezoane, in perioada 1987-1989.
from citynews

No comments: