Friday, April 18, 2008

Popa vrea la "U" din vara

Tehnicianul lui Poli Iasi, Ionut Popa, a negat orice acord in urma caruia ar urma sa preia banca tehnica a Universitatii Cluj.

Mai mult, Popa sustine ca nu a discutat cu niciun oficial al gruparii de sub Feleac si ca e concentrat pe munca echipei din Copou.

"Momentan sunt la Iasi. Nu am discutat cu nimeni si nu mi s-a propus nimic de la Cluj", a spus Popa, care implineste chiar astazi 55 de ani.

Aradeanului ii va expira contractul cu Poli Iasi in 16 iunie si le-a marturisit apropiatilor sai intentia de a reveni cat mai aproape de casa, iar debarcarea sa de la carma Politehnicii Iasi este doar o chestiune de timp.

El a admis de asemenea ca Universitatea Cluj este o varianta din vara si ca e dispus sa se aseze la masa tratativelor chiar din 16 iunie. "Pana acum au fost pure speculatii. Nu am voie sa discut cu nicio echipa pana nu-mi expira contractul. As antrena Universitatea, chiar daca ar retrograda. Imi place Clujul", a declarat antrenorul ce a reusit promovarea cu FC Oradea si UTA Arad pentru citynews.ro.

No comments: