Monday, October 29, 2007

'CEL MAI IMPORTANT GOL'


INTERVIU / NEMANJA JOVANOVIC Atacantul sârb al “sepcilor rosii” spune ca reusita din meciul de sâmbata cu formatia din Ghencea este cea mai însemnata din cariera sa.

Nemanja crede ca victoria ”universitarilor” a fost una meritata si ca aceasta le va da mare încredere în etapele viitoare.

In sfârsit o victorie pentru “U”.

Este bine ca am câstigat, deoarece am dorit acest lucru de la începutul sezonului. Ne-am asteptat la un meci foarte greu, dar ne-am mobilizat exemplar si am obtinut astfel victoria. Nu stiu câti ne dadeau sanse sa învingem Steaua, dar este bine ca am crezut în fortele noastre.

Puteati câstiga si la un scor mai mare?

Acum nu are rost sa ne mai gândim la asta. Importante au fost cele trei puncte. Si Steaua a avut unele ocazii de gol, dar si noi puteam sa marcam de mai multe ori. Cred ca acest succes ne va ajuta mai ales din punct de vedere psihic. De acum vom aborda mult mai încrezatori viitoarele meciuri. Nu trebuie sa facem nunta dupa victoria asta, deoarece înca nu ne-am îndeplinit obiectivul: salvarea de la retrogradare.

Cât de important este golul pentru tine?

Sunt sincer si recunosc ca este cel mai important din cariera mea. Orice jucator se gândeste sa marcheze împotriva echipei ros-albastre. Oricum, nu stiu ce s-a întâmplat la meciul de azi (n.r. - sâmbata), dar Steaua nu m-a impresionat. Nu a aratat ca o echipa de Liga Campionilor. Probabil ca jucatorii au fost obositi, probabil ca au venit la Cluj siguri ca ne vorînvinge. Nu stiu care au fost motivele, dar ne bucuram ca am reusit sa obtinem victoria.
from prosport

No comments: