Saturday, November 3, 2007

MULTESCU: "REZULTAT BUN IN CONDITIILE DATE"


foto by Marius Rus

Antrenorul Gheorghe Multescu a declarat ca nu poate fi suparat pe echipa sa, in conditiile in care multi jucatori au lipsit de la aceasta partida, datorita suspendarilor si accidentarilor.

"La lotul pe care l-am avut, am reuşit să facem un joc bun, în faţa unei echipe cu talie foarte mare. Am avut multe absenţe şi a trebuit să improvizăm. Am jucat pragmatic, dar am primit un gol aiurea si nu am mai putut reveni in joc. M-a dezamagit si Negrean, care a avut o ocazie mare dar a ratat nepermis" a declarat Multescu.

Tehnicianul clujenilor a apreciat insa prestatia fiului sau, Catalin Multescu, care a aparat poarta nemtenilor. "Fiul meu a facut un meci bun, pot spune ca rad cu un ochi pentru el si plang cu altul pentru echipa mea" a spus Multescu

Universitatea Cluj şi Ceahlăul Piatra Neamţ au terminat la egalitate, scor 1-1, meciul susţinut, sâmbãtã, în etapa a XIV-a a Ligii I.
from prosport

No comments: