Monday, October 29, 2007

'NU PLEC'


FIDELITATE Dorin Goga atacantul care a ridiculizat fundasii Stelei, le transmite cluburilor care au pus ochii pe el sa mai astepte pâna la vara.

Dupa ce a reusit meciul carierei sale, fiind omul providential în succesul nesperat al Universitatii în fata formatiei din Ghencea, de sâmbata, scor 2-1, Dorin Goga nu se gândeste înca sa-si ia zborul din curtea lui “U”.

A început fulminant campionatul, marcând de doua ori în primele doua etape, a regasit gustul golului tocmai în partida cu Steaua si l-a exasperat pe Dorin Goian, cel mai mediatizat fundas din România, de care nu s-a speriat deloc. “Am o viteza mai buna decât el si am încercat sa profit de acest lucru. El, ca si ceilalti stelisti, era un pic obosit dupa meciul de la Sevilla. In plus, ne-a ajutat si concertul lui Beyonce, fiindca terenul a fost foarte greu si am fost avantajat, pentru ca fundasii lor erau mai greoi”, povesteste Goga modul în care s-a purtat batalia pe gazon, surprins si el de victoria cu Steaua.

“Am reusit sa câstigam cu cine ne asteptam mai putin. Am baut doar un pahar cu vin aseara (n.r. - ieri-seara), iar apoi am adormit pentru ca eram foarte obositi. Este mai bine ca n-am avut liber dupa meci pentru ca ne putem concentra pentru jocul cu Buzaul. Trebuie sa legam aceasta victorie de un rezultat bun cu Gloria”, este de parere Goga, care le promite fanilor ca va ramâne cu “sapca” pâna la finalul sezonului. “Voi analiza ofertele, dar numai din vara voi decide daca accept sau nu vreuna”, conchide Goga.

Multescu: ”Credeam ca Steaua e mai puternica”

Nici antrenorul Gigi Multescu nu a fost impresionat de Steaua, ba chiar a ironizat-o. ”Credeam ca Steaua e mai puternica, dar m-am înselat. A fost previzibila, nu m-a surprins nici în final, când a atacat cu cinci oameni, si nu mi-a fost teama la acest meci decât de greselile propriilor mei jucatori. Trebuia sa conducem înca de la pauza, dar si asa victoria noastra este meritata”, a spus tehnicianul ardelenilor.
from prosport

No comments: