Monday, December 3, 2007

FABBIANI SI "U"-ISTII SE LAUDA RECIPROC


OPINIE Atacantul argentinian si-a surpris placut adversarii în derby-ul de duminica.

Masivul atacant din echipa lui Andone l-a impresionat pe portarul lui “U” Cluj, Calin Moldovan, care spune ca sud-americanul este cel mai bun atacant pe care l-a întâlnit pâna acum.

”Vârful” venit de le Lanus le-a dat multe batai de cap “u”-istilor, dar la final jucatorii de pe “Ion Moina” au avut taria sa-l laude pe “Capcaunul” care le-a marcat primul gol. “Mi-a placut mult Fabbiani. Se vede ca are multă experienta. Este un jucator complet, care se lupta incredibl pentru minge, stie multe trucuri si iese mai tot timpul în avantaj, în duelurile cu fundasii. Fabbiani, Culio si Didi cred ca au înclinat balanta. Noi am ratat mult, iar ei au facut diferenta”, a declarat Calin Moldovan, portarul Universitatii din partida de duminica.

Noul presedinte al Universitatii, Toni Dobos, a ramas si el impresionat de jocul argentinianului si a declarat ca ar cumpara oricând un jucator ca Fabbiani. “El loveste mult si îsi creeaza avantaj cu coatele. Este însa un jucator de exceptie. Mi-as dori si eu un jucator ca el”, a recunoscut Dobos.

Argentinianul a adus de asemenea complimente trupei lui Gigi Multescu, afirmând ca si-ar dori ca “sepcile” sa evite retrogradarea. “U” Cluj joaca un fotbal deschis. Nu cred ca-si merita locul. Joaca ofensiv si nu cauta sa traga de timp. Mi-a placut ca nu au trimis pase în spate si au jucat mereu pe atac. Cred ca pot evita retrogradarea”, a declarat Fabbiani.
from prosport

No comments: