Tuesday, December 4, 2007

"U ESTE IN COMA PROFUNDA"


TONI DOBOS Fostul international nu se astepta la un asemenea dezastru la clubul de pe "Moina" si spune ca va decide abia în iarna daca va accepta sa fie presedintele "sepcilor rosii".

Numit în functia de presedinte al CA de catre Consiliul Local, fostul international spune ca situatia în care a regasit clubul este mult mai grava decât îsi imagina. Dobos îi tempereaza pe cei care îl considerau deja salvatorul Universitatii, spunând ca nu a acceptat înca functia de conducere.

Domnule Dobos, cum a fost primul meci al Universitatii urmarit din postura de presedinte al gruparii de pe "Ion Moina"?

A fost un meci bun. Au fost si bune, si rele. Rezultatul nu a fost cel dorit, dar jocul a fost destul de bun, îndeosebi în prima parte. Au fost si unele greseli de arbitraj, dar CFR trebuie felicitata pentru victorie, deoarece a dovedit ca joaca un fotbal bun. Eu cred ca am asistat la un echilibru în prima parte pentru ca jucatorii nostri s-au ridicat la nivelul primei clasate, nu pentru ca CFR ar fi jucat mai slab. S-a dovedit înca o data ca "U" nu are fata de ultimul loc.

Suporterii va asteptau sa reveniti mai devreme la "U" Cluj. Ce v-a determinat sa o faceti tocmai acum?

Abia acum am primit o oferta concreta. A fost prima oferta serioasa. Pâna acum am primit doar telefoane. Eram întrebat doar daca as dori sa vin si ce pretentii as avea. Niciodata nu am fost dorit cu adevarat. Acum am simtit ca oamenii doresc sa lucreze cu mine.

Cum ati regasit clubul? Cât de grava este situatia în care se afla "U"?

Situatia este extrem de grava. Echipa este în coma profunda. Ma asteptam la altceva. Nu mi-a venit sa cred când am vazut situatia în care se afla stadionul "Ion Moina". Nu pot sa cred ca se joaca meciuri cu tribuna a doua închisa. Când eram jucator la "U", tribuna a doua ne impulsiona si ne împingea la victorie, iar acum este închisa. Mai sunt probleme mari în ceea ce priveste terenurile de antrenament si chiar echipamentele. Eu mi-as dori sa-i ajungem pe cei de la CFR în ceea ce priveste infrastructura. Va fi însa o munca titanica. Am si eu câteva variante pentru reconstructia unui nou stadion, cu doua firme care ar fi interesate sa participe la licitatie. Trebuie sa ne miscam mai repede, pentru ca stadionul este într-o stare deplorabila.

Lotul de jucatori cum vi se pare? De câte "implanturi" ar mai avea nevoie prima echipa?

Lotul este putin dezechilibrat ca vârsta. Sunt câtiva jucatori sub 21 de ani si altii trecuti de 30. Jucatorii de 25-26 de ani, care este vârsta ideala pentru performanta, sunt foarte putini. In aceste conditii este greu sa creezi omogenitatea necesara unei echipe puternice. Jucatorii nu sunt o familie. Eu cred ca ar mai fi nevoie de 5-6 jucatori valorosi "implantati" în prima echipa.

Va fi suficient bugetul de 2 milioane de euro promis de actionari pentru partea a doua a campionatului?

Nu stiu daca ajunge, pentru ca jucatorii de valoare sunt foarte scumpi. Este greu sa gasesti jucatori liberi de contract care ar dori sa vina la Universitatea. Acest gen de jucatori au pretentii, iar noi nu avem multe lucruri cu care sa-i ademenim.

Aveti un plan de iesire din criza?

Normal ca am venit cu un plan, dar nu ma voi implica pâna în iarna. Le-am spus si celor din conducere ca deocamdata ma informez si în iarna voi decide. Atunci voi propune un plan, iar daca acesta este acceptat de actionari vom vedea ce se întâmpla. Situatia se aseamana putin cu cea de la Timisoara, dar acolo am mers de la începutul campionatului. Sper ca acum sa nu fie prea târziu pentru "U" Cluj. Eu am planuit sa aduc inclusiv sponsori la echipa, dar vom vedea. Sunt sigur însa ca mai sunt sanse ca Universitatea sa evite retrogradarea.

from prosport

No comments: