Wednesday, December 5, 2007

"Pînă aici!"


Mitul care susţine că fotbalul brazilian oferă jucători valoroşi doar de la mijloc în sus, e perimat. Jucători ca Lucio, Juan sau, în Liga 1, De Sousa (CFR), Tamandare (Rapid) sau Ricardo (Urziceni), sînt cîteva nume ce se opun prejudecăţilor. Pe aceaşi idee au mizat şi şefii lui "U", decizînd că un cuplu de fundaşi cariocas ar fi soluţia ideală pentru întărirea echipei.

Andre Astorga şi Fabio Bilica au jucat împreună, ca titulari, la derbyul Clujului, CFR - "U". Chiar dacă "studenţii" au pierdut prima bătălie cu rivala locală, cei doi au fost printre cei mai buni jucători ai Universităţii. "E doar primul nostru meci ca titulari, vreau să le transmit fanilor să aibă încredere că, începînd din retur, atacanţii adverşi vor avea viaţă grea cu noi", a spus Astorga. Primul pas a fost făcut, Fabbiani putînd depune mărturie că cei doi brazilieni nu sînt înfricoşaţi de poveştile cu "Căpcăuni". "Fabbiani nu mi-a părut cine ştie ce, nu e cu nimic deosebit. În plus, faultează la aproape fiecare fază. La primul gol s-a urcat efectiv pe Fabio. Nu m-a impresionat cu nimic", a mai spus Astorga, "dublat" de Bilica: "Nu e atît de bun pe cît se vorbea. Celălalt atacant, brazilianul (n.r. Didy), părea mai bun. Cel mai mult însă mi-a plăcut cum a jucat cel cu numărul 19 (n.r. Culio)
Încercînd să degajeze o minge din propria jumătate de teren, Astorga a reuşit duminică o semi-foarfecă de senzaţie, dar mingea trimisă de fundaşul lui "U" l-a lovit în plină figură pe prietenul său din echipa adversă, Andy De Sousa. "Nu am vrut să-l lovesc, mi-a părut foarte rău. Încercam să îndepărtez pericolul. Mi-am cerut scuze după meci. Bietul Andy, avea ochiul umflat tare", s-a căit Astorga, care a mărturisit că abia aşteaptă sosirea soţiei sale la Cluj, în ianuarie: "Copii încă nu avem, sîntem căsătoriţi abia de un an, dar mi-e foarte dor de ea."
from gsp
"

I-a umflat ochiul lui De Sousa

No comments: