Sunday, January 27, 2008

BANCA TEHNICA ISI ASUMA RISCUL

DORINTA Gherman vrea ca în scurt timp primul unsprezece al lui DORINTA Gherman vrea ca în scurt timp primul unsprezece al lui "U" sa fie compus în majoritate din clujeni
REALISM Stelian Gherman, directorul tehnic al lui "U" Cluj, stie ca transferurile facute sunt cu doua taisuri.

Directorul tehnic al lui "U" Cluj explica strategia de transferuri prin dorinta de a aduce la echipa jucatori de caracter si spune ca are un proiect de viitor prin care majoritatea alb-negrilor sa fie clujeni.

Aflat pentru a doua oara în stafful tehnic al "sepcilor", Stelian Gherman se declara satisfacut de transferurile realizate în aceasta iarna, dar recunoaste ca nu toti jucatorii adusi au fost si prima optiune în topul doleantelor sale. "Au venit jucatori pe care ni i-am putut permite pentru posturile fara dublura. Am fost refuzati de Vaca si de unii fundasi de la Poli Timisoara si atunci ne-am orientat spre alti fotbalisti, pentru a nu ramâne fara suficienti oameni în lot. Unii dintre cei adusi sunt jucatori cu nume, dar sa vedem cât de bine se vor acomoda la echipa si cât de mult ne vor ajuta", a afirmat Gherman, dupa care a exemplificat. "Claudiu Raducanu, de exemplu, are o experienta pozitiva la Steaua, dar la Vaslui nu s-a acomodat. De altfel, orice transfer al unui jucator cu nume este riscant, fiindca asteptarile sunt mari, însa daca nu aduci astfel de fotbalisti nu prea ai cum sa câstigi puncte. Ne-am asumat riscul cu cei câtiva jucatori cu nume transferati fiindca nu ne-am permis sa luam unii de câteva milioane de euro", a mai punctat directorul tehnic al "sepcilor".

Gherman a expus si criteriile care au ghidat campania de achizitii. "Am adus jucatori de cel putin valoarea celor plecati, am dat contracte mai mici si nu am oferit bani la semnatura. Aici am doua exemple. Soltuz este la fel de bun ca Baciu, iar contractele nici nu se compara. De asemenea, Oltean, un portar macar de valoarea lui Tudor, a renuntat la bani ca sa vina la noi", a precizat Gherman, care are si un of. "Ne-am fi dorit sa pastram jucatorii din Cluj, care sa joace cu sufletul, pentru ca publicul asta apreciaza. Din pacate, l-am pierdut pe Andrei Muresan, care n-a mai vrut sa continue", a conchis tehnicianul clujean.

Orice transfer are o doza de risc, mai mare la jucatorii cu nume, de la care si asteptarile fanilor sunt mai mari.

Stelian Gherman, director tehnic "U" Cluj

Stelian Gherman despre...

• Strategia din retur: "In primele opt etape trebuie sa aducem cât mai multe puncte din deplasare si sa batem tot acasa. Daca nu ne apropiem repede de pluton, va fi greu sa ne salvam";

Exemplul Ovidiu Sabau: "Politica lui de la Bistrita este de urmat. Si noi vrem sa ne bazam pe disciplina si organizare si sa izbutim cu un buget mic sa obtinem performante mari. Insa, fata de Gloria, la noi presiunea e mult mai mare, fiindca echipa are mai multi suporteri";

Fabio Bilica (foto): "Este normal sa-l penalizam, pentru ca a încalcat Regulamentul de Ordine Interioara. L-am înteles totusi pentru ca ne-a povestit ca a avut unele probleme personale si a avut parte si de încurcaturi cu biletul de avion. Il vom reprimi în lot"

Perde si Budean: "Ne vom decide în aceasta saptamâna daca vor ramâne, însa au sanse mari sa fie retinuti în lot. Eu îl cunosc pe Budean, Meszaros îl cunoaste bine pe Perde si cred ca vor ramâne la noi";

Tactica de joc: "Chiar daca avem multi atacanti de valoare, nu cred ca vom juca cu trei vârfuri. Eu prefer un 4-4-2 sau un 4-1-3-2. Cel mai important este cum ne vom organiza în aparare".

from prosport.ro

No comments: