Sunday, March 9, 2008

Merlier, excepţional! (Vaslui - U Cluj 0-0)

FC Vaslui şi U Cluj au terminat la egalitate, scor 0-0, partida disputată în cadrul etapei a 22-a a Ligii 1. Cel mai bun jucător de pe gazon a fost portarul belgian al clujenilor, Merlier. El s-a dovedit providenţial în mai multe rânduri. Frunză, Jovanovici sau Temwanjera s-au întrecut în ratări.

De cealaltă parte, clujenii au încercat mai multe faze de contra-atac şi puteau da lovitura în minutul 80. Pasa lui Goga spre Claudiu Răducanu a fost deviată în ultimul moment de Andronic.

La finalul meciului, tehnicianul ardelenilor, Alpar Meszaros s-a declarat mulţumit de prestaţia jucătorilor săi şi a spus că este convins că pot evita retrogradarea:"Îmi felicit jucătorii pentru jocul prestat, se vede că am devenit o familie. Acum avem şanse foarte mari să evităm retrogradarea. Suntem neînvinşi de trei meciuri şi cred că putem spera".

Sorin Frunză, căpitanul vasluienilor, a declarat: "Trebuia să câştigam, am dominat tot meciul. nu ştiu ce se întâmplă la echipă. O să discutăm cu toţii, deşi eu nu cred că este vorba de o pasă proastă. Trebuie să ne concentrăm mai mult, iar rezulattul de la Galaţi este decisiv. Nu vreau să mă gândesc că nu vom lua toate punctele."
from gsp.ro

No comments: