Thursday, March 13, 2008

Suporter de lux

"Studenţii" vor fi încurajaţi la meciul cu Dacia Mioveni de fosta glorie a Universităţii, Tim Cîmpeanu

Fosta glorie a Universităţii din anii '70-'80, Tim Cîmpeanu, stabilit momentan în Germania, a revenit marţi la Cluj, pentru o săptămînă de vacanţă.
Contabil-şef la o firmă din Germania şi antrenor, pînă în vara anului trecut la juniorii lui Dusseldorf, Cîmpeanu a făcut bilanţul din acest an al "şepcilor roşii". "Cînd privesc clasamentul din România, de fiecare dată mă uit prima dată la Universitatea şi mă doare sufletul cînd văd că încă se chinuie. Nu pot să spun dacă se va salva sau nu, dar îmi doresc din tot sufletul să rămînă în prima ligă", a subliniat fosta glorie a Universităţii. Profitînd de faptul că duminică va fi încă în Cluj, Cîmpeanu va urmări din tribună meciul "şepcilor roşii" cu Dacia Mioveni. "În mod sigur voi fi la meci şi voi ţine pumnii pentru victoria lui U", a încheiat atacantul emblemă al formaţiei clujene.

"Mă surprinde total că CFR a ajuns numărul unu în România, iar cînd privesc clasamentul tot la Universitatea mă uit prima dată"
Tim Cîmpeanu, fostă glorie "U" Cluj

24 de goluri a marcat Cîmpeanu în sezonul 1979-1980 al diviziei A, cîştigînd titlul de golgeter. Un an mai tîrziu a înscris de 19 ori, fiind al patrulea în clasamentul celor mai buni marcatori
from gsp.ro

No comments: