Sunday, December 9, 2007

Multescu: "Ma bucur ca mai traiesc"

photo from citynews

La conferinţa de presă de la finalul meciului Pandurii - Cluj 2-2, antrenorul "şepcilor roşii", Gheorghe Mulţescu, s-a arătat foarte dezamăgit de rezultatul final, susţinând că jucătorii săi au pierdut trei puncte "ca nişte proşti": "Cel mai mult mă bucur că sunt încă în viaţă. Înseamnă că am o inimă tare, pentru că alt antrenor cu siguranţă ar fi făcut măcăr un infarct dacă ar fi trăit experienţele mele de la Sportul şi "U" Cluj. Nici nu ştiu ce să mai zic pentru că am pierdut două puncte ca nişte proşti. Mai sunt 48 de puncte în joc, totul este posibil, iar eu la fel ca toţi suporterii acestei echipe sper să reuşim să ne salvăm de la retrogradare", a declarat tehnicianul clujenilor.

Pandurii Târgu Jiu şi "U" Cluj au terminat la egalitate, scor 2-2 (1-1), meciul ultimelor echipe din clasament. Clujenii au deschis scorul prin golul lui Astorga (13), iar Ilie Iordache a egalat situaţia în prima repriză. Goga i-a adus din nou pe clujeni în avantaj după o acţiune superbă (70), dar colegul său Bilica a reuşit "performanţa" să devină al 6-lea clujean care a marcat în propria-i poartă(89) în acest sezon.

from prosport

No comments: