Thursday, December 20, 2007

Doboş: “Trebuie să mă întâlnesc cu Boc!”

Preşedintele Consiliului de Administraţie al Universităţii, Anton Doboş, a declarat pentru ZIUA de Cluj că doreşte ca în zilele următoare să se întâlnească cu primarul Emil Boc, pentru a avea o discuţie lămuritoare şi pentru a-i prezenta planul gândit în vederea salvării clubului.

El a precizat că acordul dat consilierilor locali, în momentul numirii sale ca şi reprezentant al Consiliului Local (CL), a fost unul provizoriu.

“Nu pot să spun acum dacă voi rămâne sau nu. Oficial sunt în funcţie, dar acordul pe care

l-am dat atunci unor oameni care m-au dorit aici a fost unul provizoriu. Situaţia la club e foarte grea şi vreau neapărat să mă întâlnesc cu domnul Boc pentru a avea o discuţie foarte serioasă şi pentru a-i prezenta planul de redresare a echipei. Dacă vrem să ne salvăm trebuie ca toţi să muncim.

Nu ştiu când va fi această întâlnire, dar pot să spun că se va munci şi înainte, şi după sărbători. Nu vom avea vacanţă”, ne-a declarat Toni Doboş. Acesta a precizat că, în cazul în care va da un răspuns final favorabil pentru ocuparea funcţiei de preşedinte, acest lucru se va datora în mare măsură suporterilor.

“Când am plecat la Dinamo am făcut-o pentru a salva clubul de la retrogradare. Acum aş veni ca să pun umărul tot la evitarea retrogradării. Suporterii contează foarte mult pentru mine şi dacă vin o fac într-o mare măsură şi pentru ei”, a conchis fostul “internaţional”.
from ziua de cj

No comments: