Saturday, December 22, 2007

Mesaj de la Danut Somcherechi pentru galerie


Sunteti cea mai frumoasa galerie din tara! Sunt fericit si mandru ca timp de un an si jumatate am avut bucuria de a fi acolo langa voi, sa va aud cum sustineti echipa, cum cantati. Am invatat si eu ce inseamna dragostea adevarata pentru o echipa. Sunteti unici! Regret si acum ca nu am fost lasat sa ma bucur si in Liga I de sustinerea voastra, dar raman cu satisfactia ca am pus umarul la promovarea in prima liga si ca am lasat ceva in urma mea. Sper sa ramana echipa in Liga 1 pentru ca eu stiu cate eforturi s-au facut sa ajungem acolo si pentru ca voi meritati din plin asta. Ne-ati purtat prin ecoul vocilor voastre si a dragostei pe care ne-ati aratat-o spre frumoasa si atat de mult dorita promovare. Va doresc din toata inima SARBATORI FERICITE si un sincer LA MULTI ANI !!!

Sumi

from sepcile-rosii

No comments: