Tuesday, December 18, 2007

„Super Solo” ironizează oferta lui Tişe


Portarul Emil Szolomajer şi mijlocaşul Radu Sabo nu au fost trecuţi pe lista jucătorilor disponibilizaţi dar nici pe cea a jucătorilor doriţi de antrenorul Gigi Mulţescu. Ei fac parte din categoria celor cărora li se caută un job pe club. Managerul Alin Tişe nu le-a comunicat oficial decizia Consiliului de Administraţie. La aflarea veştii, Szolomajer (foto) s-a abţinut să nu râdă. „Sunt surprins de ce au hotărât acţionarii. Pentru mine cel mai bun post este cel de portar. Vreau să-mi continui cariera de fotbalist şi nu mă gândesc să părăsesc gazonul. În paralel, poate mă apuc şi de antrenorat. Nu mi s-a comunicat oficial şi cred că urmează să fiu chemat la club. Mă voi antrena în continuare şi dacă va fi nevoie de mine voi reintra în poartă. Vreau să le mulţumesc suporterilor pentru modul cum ne-au încurajat în acest tur de campionat”. În replică, Alin Tişe a spus că soluţii pentru ca toată lumea să fie mulţumită se găsesc întotdeauna.
from informatia de cj

No comments: