Friday, December 21, 2007

Moş Goga

Atacantul "studenţilor" e mai dorit ca Moş Crăciun. După Poli, şi Vasluiul lui Porumboiu îl vrea pe căpitanul lui "U" sub brad

Jucătorul a fost declarat netransferabil de către club, urmînd a-i fi mărit contractul pentru a mai atenua din deziluzia pierderii unui salariu de minim 200.000 de euro, cît ar fi primit la Timişoara.

"Să-i explice jucătorului în fiecare lună cum a mai pierdut cîte 18.000 de euro!", s-a înfuriat Marian Iancu, patronul lui Poli, aflînd că «U» l-a declarat inamovibil pe starul său. Atacantul de 23 de ani pare confuz. "N-am ce să fac eu. Nu ştiu, nu cred că aş pleca acum. Îmi văd de treabă aici. Mi-am spus punctul de vedere cînd am semnat contractul cu «U» şi am fost de acord ca doi ani de zile să joc aici. Ce aş prefera între Poli şi Vaslui? Universitatea! Referitor la ce a spus domnul Iancu, nici o problemă, vor veni alţi bani, pe care nu o să-i pierd", a punctat Goga.
Managerul Universităţii, Alin Tişe, e de neclintit. "Am spus şi repet, eu nu voi semna un act de transfer al lui Goga. Nu ştiu de altă ofertă pentru el, decît de cea de la Timişoara. Vasluiul nu ne-a contactat. Dacă C.A. va hotărî altfel, e responsabilitatea lor", a clamat Tişe.

Compensaţii financiare
Atacantul va fi chemat la club pentru renegocierea contractului cu «U». "Nu ştiu dacă va fi afectat după toate acestea. Dar sînt convins că "U" va găsi acele resurse necesare încît să evite o lipsă de motivaţie a lui Dorin", a spus, criptic, Tişe. În schimb, Gheorghe Mulţescu a fost mult mai tranşant: "Evident că îi va fi mărit contractul. Eu i-am propus domnului Tişe, chiar înainte de oferta Timişoarei, să-l chemăm la negocieri. Din cîte ştiu eu, a fost chemat deja la discuţii de către conducerea clubului", a mărturisit antrenorul Universităţii. (Mihai Mateaş)

Deschişi la negocieri
Deşi Marian Iancu s-a aprins, afînd primul răspuns al lui «U», Mulţescu afirmă că mutarea nu e exclusă definitiv. "Nu înţeleg de ce a spus domnul Iancu ce a spus, pentru că noi ne-am arătat flexibili şi maleabili în continuare. Din punct de vedere sentimental şi valoric, n-am vrea să ne despărţim de jucător. Dar, în cazul unor condiţii satisfăcătoare pentru toată lumea, club, jucător, cred că ar mai fi şanse. Goga e valoros, dar joacă pe un singur post. Cu banii luaţi pe el mi-aş putea acoperi 4-5 posturi deficitare", a spus tehnicianul lui "U". (Mihai Mateaş),

"Nici o sancţiune!"
"U" Cluj a dat publicităţii, ieri, un comunicat de presă în cazul accidentului în care a fost implicat jucătorul Sandu Negrean, soldat cu avarierea a 7 autovehicule. Clubul menţionează că regretă incidentul din data de 18 decembrie, dar că nu a aplicat nici o sancţiune jucătorului. "Avînd în vedere că incidentul a avut loc în pauza competiţională, jucătorul aflîndu-se în timpul său liber, ne rezervăm dreptul de a analiza situaţia creată după finalizarea verificărilor IGP Cluj", se mai arată în respectivul comunicat.
from gsp

No comments: