Monday, January 7, 2008

MULTESCU:" 90% PLEC"


"U" CLUJ Tehnicianul echipei "universitare" spune ca sunt sanse minime sa mai continue pe "Ion Moina"!

Nemultumit ca la echipa nu au fost adusi jucatorii pe care i-a cerut, Gigi Multescu este decis ca mâine, la reunirea formatiei, sa îsi ia adio de la jucatori.

Soc la Universitatea Cluj! Dupa ce sâmbata a spus în exclusivitate pentru ProSport ca este decis sa plece de la "U" Cluj în cazul în care nu va avea conditii pentru a salva echipa de la retrogradare, Gigi Multescu a devenit ieri si mai ferm. "Cred ca în acest moment sansele de a continua sunt undeva la 10%. Simt ca sefii nu ma sprijina atât cât am nevoie. In plus, avem multe pareri divergente. Eu vreau sa vina unii jucatori, iar presedintele Dobos îmi propune altii. Doresc ca, daca ramân, sa fiu raspunzator de rezultate si de aceea am
înaintat o lista cu fotbalistii de care am nevoie", a spus Multescu.

"Multi dintre cei pe care i-am dorit au semnat deja cu alte echipe. Am cerut minimum sase-sapte jucatori de care aveam nevoie în mod obligatoriu, dar în ultimele trei saptamâni nu s-a facut nimic. In plus, unul dintre cantonamente a fost anulat. Atunci ce conditii mai am eu pentru a salva echipa? Este foarte posibil ca la reunire sa îmi iau la revedere de la jucatori. Imi pare rau ca i-am pus la munca pe unii conducatori", a mai zis, ironic, tehnicianul, care a marturisit ca a urmarit în fiecare zi de când echipa este în vacanta, DVD-uri cu jucatorii vizati pentru transfer la "U".

Multescu mai crede ca viitorul echipei va fi unul mai mult decât dificil. "Nu stiu cine se va mai încumeta sa vina acum la echipa. Greu se mai gaseste un «nebun» ca mine, care sa preia formatia când este cu sanse minime de a se salva de la retrogradare si nici sa nu îi pese de suma de bani pe care o va primi. Eu am venit pentru ca domnul primar Emil Boc a insistat. A fost un pariu pentru mine si cred ca, daca eram sprijinit, as fi putut sa salvez echipa", a încheiat "Turcul".

from prosport

No comments: