Friday, January 11, 2008

NEGOCIERI CFR - 'U' CLUJ


TRATATIVE Iuliu Muresan si Toni Dobos vor discuta în aceste zile despre trecerea unor jucatori din Gruia pe "Ion Moina"

Radu Marginean, Ciprian Deac, Octavian Chihaia si Casian Miclaus sunt principalii jucatori ai echipei din Gruia doriti pentru un transfer pe “Ion Moina”. “Am fost sunat de Dobos si urmeaza sa ne întâlnim zilele urmatoare. Au fost discutii de principiu si eu am zis ca sunt dispus sa îi dau jucatori, daca ne vom întelege la bani. Noi le putem face si o reducere de pret, deoarece si ei sunt tot clujeni si vrem sa îi ajutam”, a anuntat, ieri, presedintele lui CFR, Iuliu Muresan. Omologul sau de pe "Ion Moina", Anton Dobos, este ceva mai reticent. “Da, au fost discutii de principiu despre jucatorii lor care nu au plecat în Turcia. Sper sa putem lua câtiva dintre ei, dar, dupa prima discutie, eu sunt reticent. Stiu ca pe unii jucatori pe care îi vrem au fost platite sume mari de bani si înteleg ca nu vor sa piarda bani numai pentru ca îi vor ceda la echipa noastra. In plus, nu vrem acte caritabile. Urmeaza sa ma întâlnesc cu domnul Muresan, cu care am o relatie foarte buna, si voi vedea daca ajungem la un acord”, a recunoscut aseara si Dobos.

Ioan Andone, tehnicianul liderului, a zis ca ar prefera ca jucatori precum Deac si Marginean, care îsi gasesc cu greu locul în lotul CFR-ului, sa fie împrumutati la rivala Universitatea. “As prefera sa împrumutam jucatori la “U”. Il cunosc si pe Meszaros, cu care am jucat putin la Dinamo, si mi-ar fi mai usor sa-i monitorizez, pentru ca ar evolua în acelasi oras. Deac este un jucator talentat si are nevoie de meciuri în picioare”, a declarat “Falcosul”.

from prosport

No comments: