Wednesday, January 9, 2008

O noua familie la "U" Cluj


Chiar in aceste momente, la stadionul "Ion Moina" se desfasoara o conferinta de presa a clubului de fotbal Universitatea Cluj, la care participa presedintele Toni Dobos, noul antrenor Alpar Meszaros (foto), directorul tehnic Stelian Gherman si directorul sportiv Sorin Vadana. Iata cateva declaratii "calde":

Toni Dobos: "M-am gandit sa aleg un staff 100% cu oameni ce au jucat la Cluj, sunt clujeni, antrenori tineri si nelinistiti si care vor sa ajunga cat mai sus. Ce-am gasit la club nu se poate descrie. Mergem mai departe si incercam sa devenim o familie, pentru ca doar asa ne putem salva. Lotul nostru, in comparatie cu celelalte echipe din Liga I, este valoros. Vom face liniste in vestiar. Ei sunt platiti sa joace fotbal si doar atat".

Alpar Meszaros: "Ma bucur ca am ajuns la echipa mea de suflet pentru care am jucat 13 ani. Ma asteapta o munca foarte grea, dar faptul ca ne curge tuturor sange alb-negru imi da speranta ca va fi bine. Ne bucuram ca suntem aici si vom incerca sa aducem lumea pe stadion".

Stelian Gherman: "Se implinesc 20 de ani de cand am venit la Universitatea ca jucator. Sper ca tot ce vom face sa se vada pe teren si suporterii sa fie alaturi de noi".

Sorin Vadana: "Nu vor fi probleme de comunicare intre noi, ne cunoastem intre noi de mai bine de 20 de ani. Obiectivul pe care ni l-am propus nu este imposibil. Sper sa vorbim mai putin si sa facem mai bine. Asigur toata suflarea din Ardeal si mai ales clujenii ca vom face tot ce putem ca sa salvam aceasta echipa"

Fotbalistii antrenati de Meszaros urmeaza sa plece in cantonament la Sovata in 15 ianuarie, unde se vor pregati timp de 12 zile. Al doilea cantonament va avea loc intre 2 si 14 februarie, in Cipru sau Turcia. "Preferam aceste locatii pentru acolo vor fi foarte multe echipe cu care putem juca amicale", a spus Dobos, care a a mai spus ca "U" merge in Bucuresti sa invinga Rapidul.
from citynews

No comments: