Monday, February 25, 2008

Acarul Goga

Căpitanul "studenţilor" a deturnat trenul spre titlu al Giuleştiului

Goga a pozat ieri pentru gsp oprind un tren de jucărie
Atacantul de 23 ani al Universităţii le-a dat dreptul clujenilor să spere la salvarea de la retrogradare. În minutul 81, fotbalistul dorit de Poli, Rapid, CFR sau Vaslui a marcat golul victoriei lui "U" în Giuleşti, făcîndu-l pe antrenorul Meszaros să îngenuncheze la final în faţa propriilor jucători.

- Dorin, înaintea meciului te-ai gîndit vreun moment că puteţi produce surpriza în Giuleşti?
- Sincer, da. Era prima etapă şi am spus că orice se putea întîmpla. Am vorbit între noi foarte mult despre jocul cu Rapid. Am început foarte bine meciul şi acest lucru ne-a dat încredere.

- În repriza secundă aţi evoluat o jumătate de oră cu un om mai puţin.

- Cînd am văzut că Băd a luat cartonaşul roşu, iar rapidiştii ne presau, am spus că ne putem mulţumi şi cu un rezultat de egalitate.

- Îşi mai aminteşti cum ai marcat golul victoriei din Giuleşti?

- Încă nu îmi vine să cred (rîde). Am primit o pasă lungă de la Bilica. I-am spus să-mi arunce cîteva mingi în atac pentru că i-am simţit că pot trece uşor pe lîngă fundaşii Rapidului. Sîntem foarte bucuroşi cu toţii. A fost o seară extraodinară. Dedic golul suporterilor care au venit să ne susţină, în faţa cărora am îngenuncheat cu toţii.

- Îţi mai pare rău că în iarnă ai refuzat oferta lui Poli Timişoara?

- Nu mi-a părut rău nici înainte, nici acum. Repet, deocamdată vreau să rămîn la Universitatea, echipa mea de suflet, pentru care voi face totul să ne salvăm de la retrogradare.

- Prima şi unica victorie din tur a fost împotriva Stelei, acum aţi învins o altă candidată la titlu. Cine urmează?
- Trebuie să fim foarte atenţi şi să nu păţim ca atunci cînd am bătut Steaua şi apoi n-am mai învins pe nimeni. E obligatoriu să ne menţinem pe această linie. Victoria cu Rapidul ne-a dat un moral bun şi am văzut că se poate.

- Indirect, i-aţi ajutat şi pe rivalii de la CFR Cluj. Aţi jucat şi pentru ei?

- Nici vorbă. Am jucat pentru pentru "U", nu pentru CFR. Ei au treba lor, iar noi pe a noastră.

5 goluri a marcat Goga în acest sezon de Liga 1, primul al său în prima divizie

Goga a pozat ieri pentru gsp oprind un tren de jucărie
from gsp.ro

No comments: