Monday, February 25, 2008

KILLER-UL GRANZILOR

Goga crede că a luat cea mai bună decizie atunci când și-a dat acordul să rămână la „U“ ClujGoga crede că a luat cea mai bună decizie atunci când și-a dat acordul să rămână la „U“ Cluj
VIS Dorin Goga, atacantul care „a ucis“ Steaua şi Rapid, vrea să joace la Euro. Atacantul clujean crede că rapidiștii i-au subestimat în ultimul meci.

În urmă cu trei ani juca în eşalonul al treilea, la Minerul Iara, pe atunci un soi de „satelit“ al lui „U“ Cluj, iar acum visează să schimbe pase cu Mutu în grupa de foc din Elveţia. Pe scurt, Dorin Goga.

În iarnă, când a refuzat un salariu de 200.000 de euro de la Poli, preferând să rămână la „U“ şi să lupte pentru evitarea retrogradării, multă lume a spus că e nebun. Dorin nu regretă nici acum alegerea făcută. „Poli m-a dorit mult, a fost, de altfel, singura ofertă concretă. Am spus nu, dar nu-mi pare rău, sincer, fiindcă sunt tânăr şi am vreme să ajung la o echipă mai mare“, a mărturisit atacantul „şepcilor roşii“ la o zi după ce „a răpus“ Rapidul în Giuleşti.

„Cred că am ales bine, fiindcă, uite, după ce am bătut-o pe Steaua, am reuşit să câştigăm şi în Giuleşti!“, a spus el.

„Ne mulțumeam cu un punct“

Goga a vorbit despre partida istorică de sâmbătă: „Sincer, noi ne mulţumeam şi cu un punct, mai ales după ce am rămas în zece, dar am avut noroc şi, spre deosebire de anul trecut, acum am luat punctele la final de meci, nu le-am mai pierdut. De asta ne era teamă“. El crede că rapidiștii şi-au privit de sus adversarii de sâmbătă. „Au echipă bună, dar au greşit. Înainte de meci se gândeau doar câte ne dau“, a dezvăluit atacantul clujean. Euro 2008? „Da, e visul meu nemărturisit până acum. Ce fotbalist n-ar vrea să joace la Euro? Eu voi face tot ce depinde de mine, adică voi încerca să joc cât mai bine şi să înscriu cât mai mult. Restul depinde de domnul Piţurcă“, a încheiat eroul etapei cu numărul 20.

5 goluri a marcat Dorin Goga pentru „U“ Cluj în acest campionat, două în meciurile cu Pandurii şi câte unul cu Urziceni, Steaua şi Rapid.

from prosport.ro

No comments: