Thursday, February 28, 2008

Ce a fost a trecut, UTA e următorul hop

Alpar Meszaros se declară mulţumit de evoluţia tuturor jucătorilor săi în partida cu Rapid şi consideră că jocul cu UT Arad, de sâmbătă, se anunţă de 10 ori mai greu decât cel disputat în Giuleşti. Două formaţii aflate în suferinţă şi căutare de puncte pot oferi un meci spectaculos sau anost, însă mai importante sunt punctele, respectiv destinaţia finală a acestora. În opinia lui „Raţă”, fotbaliştii săi au şi dat uitării victoria repurtată în dauna Rapidului.


„De luni, băieţii se gândesc doar la meciul cu UT Arad. Sunt conştienţi că succesul repurtat în Bucureşti, contra Rapidului, este doar primul pas pe care-l au de făcut pentru a salva echipa de la retrogradare. Eu le-am mulţumit cu o reverenţă pentru dăruirea de care au dat dovadă în jocul cu Rapid şi le-am spus că după fiecare victorie le voi mulţumi în acelaşi mod, iar ei m-au atenţionat că s-ar putea să am probleme cu spatele. M-aş bucura să mă doară spatele de la atâtea reverenţe!”, a declarat Meszaros.


„Principalul” Universităţii consideră că transferurile efectuate înaintea reluării sezonului au creat o acerbă însă sănătoasă concurenţă pe posturi. „Toate posturile sunt acoperite de jucători de aceeaşi valoare. Am dubluri şi acest lucru nu mă poate decât bucura. Concurenţa pentru a prinde un post de titular este acerbă, însă toţi jucătorii au înţeles că la mine corectitudinea este una de tip german, adică joacă cine este mai bine pregătit şi pe care-l consider eu capabil să termine partida în picioare. De altfel, în partida cu Rapid, voinţa de a câştiga a fost principala noastră armă”, a conchis Alapr Meszaros.

Accidentarea fundaşului Cristian Dancia în cantonamentul din Antalya, mai precis în minutul 20 al primului amical disputat, l-a determinat pe Meszaros să-l „perfecţioneze” pe Gigel Coman (foto) pentru ocuparea acestui post. Nu i-a fost uşor să-l convingă pe Coman că poate fi la 29 de ani un „piston” pe laterala stângă sau să schimbe partea cu Silvăşan atunci când i-o cere. „Gigel Coman a fost un motor Diesel atât în faza defensivă, cât şi în cea ofensivă. Am purtat mai multe discuţii cu el în care i-am explicat cam ce doresc să joace. Pe toţi ne-a mulţumit şi la finalul partidei l-am felicitat. A prins încredere şi de acum veţi vedea un alt Coman, în primul rând mult mai responsabil şi devotat”, a mai spus Meszaros.

from informatia de cluj

No comments: