Sunday, February 24, 2008

GOGA: 'RAPID NE-A PRIVIT DE SUS'

Dorin GogaDorin Goga
Atacantul Dorin Goga, cel care a adus victoria clujenilor în Giuleşti, scor 2-1, crede că echipa lui se poate salva de la retrogradare.

“Rapid are o formaţie bună. Au prins o zi mai proastă cu noi. Cred că se vor bate în continuare la titlu. Ei au greşit că înainte de meci se gândeau numai la diferenţa de goluri cu care ne vor bate. Uite, fotbalul este imprevizibil şi pot să apară surprize. Atunci când am rămas în 10 oameni îmi era teamă să nu pierdem pe finalul partidei”, a zis Goga.

Nu regretă că a refuzat în această iarnă oferta de la Poli Timişoara.

“Au fost mai multe speculaţii în presă, dar eu vă spun că numai echipa lui Marian Iancu a făcut o ofertă concretă pentru mine. Nu regret că am rămas, deşi am refuzat foarte mulţi bani. Sunt tânăr şi am timp să ajung la o echipă mare. Tot ce vreau în acest moment este să ne salvăm de la retrogradare. Cred că aveam potenţialul să reuşim acest lucru”, a completat atacantul.

from prosport.ro

No comments: