Monday, February 25, 2008

"L-am făcut pe Dani Coman din gleznă"

Zeno Bundea a povestit cum l-a învins pe portarul giuleştenilor, Dani Coman

Dispecerul Zeno Bundea a revenit în Giuleşti pentru a aduce aminte de jucătorul care în urmă cu 9 ani cîştiga în tricoul "vişiniilor" un titlu de campion şi o cupă. În minutul 17, Zeno a redus tribunele la tăcere, cînd a deschis scorul pentru "U" Cluj, păcălindu-l pe Dani Coman, cu un şut viclean. Mijlocaşul de 30 de ani şi-a descris reuşita. "Mă aflam în afara careului mare, undeva pe la 25 de metri. Am avut şi puţin noroc pentru că mingea mi-a venit la fix. Apoi l-am văzut pe Dani Coman că vrea să sară în stînga şi l-am întors din gleznă, precum brazilienii", a povestit amuzat Zeno.

Jucătorul este de părere că Univeristatea se poate salva de la retrogradare, numai dacă va repeta evoluţia din Giuleşti. "Să nu ne îmbătăm cu o victorie. Dacă batem şi pe UTA şansele sînt foarte mari. După două victorii, echipa va avea alt moral, vom fi pe val cum se spune", a explicat Bundea.

"Nu regret deloc că am venit la Univeristatea, deşi ocupă ultimul loc. Pe unde am jucat am încercat să dau totul pentru a cîştiga încrederea şi respectul fanilor, iar suporterii Universităţii sînt deosebiţi"

"Ştiam că suporterii Rapidului sînt pretenţioşi. Au pus presiune pe jucătorii lor pentru că se aşteptau ca echipa lor să cîştige la scor. Noi am mers în Giuleşti să jucăm fotbal, nu să ne închidem"
Zeno Bundea, mijlocaş "U" Cluj

Felicitat de giuleşteni
Zeno Bundea a fost felicitat de suporterii şi oficialii Rapidului pentru victorie. "Mă bucur că nu am fost uitat. Imediat după joc masorii şi alţi membri din staff-ul Rapidului au ţinut să mă felicite", a declarat el. Bundea a mai spus că nu se aştepta ca Goga să marcheze. "Iniţial am crezut că arbitrul a vrut să oprească jocul pentru un fault în favoarea noastră. Se pare că a lăsat avantaj. Mai bine pentru noi", a adăugat el

"Să ne dea bonus"

Mijlocaşul Zeno Bundea s-a amuzat de faptul că oficialii şi spectatorii rivalei CFR Cluj au aplaudat victoria Universităţii la Rapid, scor 2-1, una din contracandidatele la titlul ale "feroviarilor". "Am auzit că domnul Paszkany ne-a felicitat. În cazul acesta ar trebui să ne trimită un bonus", a glumit el.
from gsp.ro

No comments: