Monday, February 25, 2008

Boudarene, la primul antrenament

începând de ieri, noua achiziţie a Universităţii, francezul Fabiene Boudarene, şi-a “intrat în pâine”. El a participat alături de noii săi colegi la antrenamentul de dimineaţă, care s-a desfăşurat în sala de forţă a bazei sportive Clujana. Francezul nu a evoluat în partida cu Rapid, de sâmbătă, pentru că nu reuşise să efectueze vizita medicală, iar actele

n-au putut fi depuse în timp util la Ligă şi Federaţie.

El a declarat că a ales Universitatea pentru că i s-a părut o provocare extrem de interesantă. “Am ales «U» pentru că e o mare provocare pentru mine, chiar dacă e ultima clasată. E o provocare mare să ajut Universitatea să se salveze. N-am jucat cu Rapid pentru că am semnat contractul doar cu două zile înainte şi nu eram eligibil. Am găsit aici o echipă foarte bună. Am văzut meciul cu Rapid.

Să câştigi acolo e un lucru mare. Cred că echipa poate să se salveze. îmi plac noii colegi. Sunt foarte prietenoşi. Antrenorul are şi el o atitudine pozitivă, a vorbit mult cu mine, deci cred că o să mă adaptez rapid”, a spus Boudarene. Foarte probabil, francezul va fi folosit din primul minut în jocul cu UTA, de sâmbătă, 1 martie.

from ziua de cluj

No comments: