Wednesday, January 16, 2008

Lista lui Doboş

Preşedintele clujenilor a discutat ieri pentru transferurile lui Andrei Cristea, Soporan, Dancia, Romeo Stancu, Oliveira şi Mojica la Universitatea


Acordul parafat cu internaţionalul bolivian, Joselito Vaca (25 de ani), le-a oferit doza de elan oficialilor Universităţii Cluj pentru a intra în forţă pe piaţa transferurilor.

Preşedintele Toni Doboş a demarat deja tratativele pentru a întări lotul "lanternei" Ligii 1. "Preşedintele are tot timpul surprize pentru noi. Vor mai pleca din jucători şi vor mai veni, pînă cînd vom reuşi să completăm lotul de 25", a dezvăluit antrenorul Alpar Meszaros. Ţintele lui Doboş sînt timişorenii Rareş Soporan, Andrei Cristea şi Cristian Dancia, rapidistul Romeo Stancu şi jucătorii CFR-ului, Pedro Oliveira şi Gualberto Mojica.

"Pentru Soporan şi Cristea aştept un răspuns de la oficialii lui Poli. Încercăm să aducem şi 2-3 jucători talentaţi de la echipa secundă a Rapidului, care să ne asigure viitorul", a precizat Doboş. Dacă şansele ca Timişoara să cedeze jucători la "U" sînt destul de ridicate, mutarea din "Grant" a lui Romeo Stancu pare greu de realizat datorită preţului piperat cerut de giuleşteni, 200.000 de euro, şi de concurenţa cu Unirea Urziceni, care îl cere şi ea pe jucător.


Dancia nu ar refuza
Fundaşul stînga, Cristian Dancia, şi-a reziliat de curînd contractul cu Poli Timişoara şi pare tentat să vină la Cluj. "Am auzit şi eu ceva că ar exista un interes de la Universitatea, dar pe mine deocamdată nu m-a contactat nimeni. Fiind liber de contract mă gîndesc să mă duc acolo unde mi-ar fi mai bine, de ce nu la Cluj. Am ceva oferte şi de afară, trebuie să mă gîndesc bine înainte de a decide ce voi face", a spus Dancia.

Oliveira a acceptat
Mijlocaşul portughez, Pedro Oliveira, a fost anunţat de oficialii CFR-ului că se poate transfera la o altă echipă fără nici o pretenţie financiară din partea clubului. Aseară, Oliveira a negociat cu şefii Universităţii Cluj, dîndu-şi acordul în privinţa unui transfer. "Jucătorul şi-a dat acceptul de a veni la Universitatea, însă aşteptăm să vedem dacă CFR e de acord să-l lase să gratis la noi", a declarat vicele Radu Constantea, citat de citynews.ro. "Acum CFR cred că cere bani pe mine", a spus aseară Oliveira.

Szolomajer la Arieşul
După ce staff-ul tehnic al Universităţii a renunţat la serviciile sale, portarul Emil Szolomajer s-a decis să accepte oferta Arieşului Turda, formaţie ce activează în seria a doua a ligii secunde. "Am acceptat să fiu împrumutat la Turda. În vară, mă voi întoarce la «U» să joc sau să ajut clubul dintr-o altă funcţie", a anunţat "Solo".

"Vaca? O afacere!"
Ionuţ Pîrvu, unul dintre impresarii ce au intermediat transferul mijlocaşului bolivian Joselito Vaca la "U", consideră că "studenţii" au dat o lovitură pe piaţa transferurilor. "Am mai scăzut din preţ tocmai pentru că jucătorul îşi dorea foarte mult să joace în Europa. E o adevărată afacere pentru Cluj acest transfer", a spus Pîrvu, care a adăugat că bolivianul va ajunge pînă cel tîrziu sîmbătă în cantonamentul Universităţii de la Sovata.



from gsp

No comments: