Wednesday, January 16, 2008

Răzbunare



Dezamăgit de modul cum a fost tratat la Cluj, Mojica l-a întors din drum pe Vaca, lovind în "U", în loc de CFR

Rivalitatea dintre "U" şi CFR a făcut prima victimă, "studenţii" ratînd cea mai promiţătoare achiziţie a iernii din cauza unui jucător al rivalei.
Transferul bolivianului Joselito Vaca, care a semnat un precontract prin fax, a căzut ieri. Aşteptat să vină sîmbătă la Cluj pentru parafarea actelor, Vaca le-a comunicat clujenilor că s-a răzgîndit. Motivul? Gualberto Mojica, jucătorul rivalei CFR, l-a sfătuit pe Vaca să nu aleagă Clujul şi să refuze transferul în România.

Pentru că nu a primit şanse la rivala din Gruia, Mojica i-a pictat un tablou al decepţiei. "Lumea e aiurea la Cluj, mereu sînt scandaluri, probleme şi, în plus, dacă accepţi convocările la naţională, antrenorul nu te mai bagă în seamă la club", i-a expus Mojica condiţiile de la Cluj. Consecinţa? Vaca a acceptat prelungirea contractului Blooming, semnînd pe un salariu de aproape două ori mai mic decît ar fi primit la "U". "Studenţii" i-ar fi asigurat un salariu de 120.000 de euro pe an. "Este adevărat că Vaca nu mai vine, dar nu din cauza mea. Am moştenit o situaţie nu tocmai plăcută şi voi face tot posibilul să o remediez", a recunoscut preşedintele Toni Doboş.

Zi nefastă
Refuzul lui Vaca nu a fost singura veste proastă primită ieri de oficialii clujeni. Brazilianul Fabio Bilica a anunţat că nu se va mai întoarce la echipă. "Noi avem un contract semnat cu Bilica. Dacă vrea să plece la altă echipă o va face, dar pe bani", a spus Doboş. El nu a primit încă nici un răspuns de la Timişoara pentru Andrei Cristea, Soporan şi Dancia: "Am încercat toată ziua să dau de ei, dar se pare că sînt ocupaţi cu transferurile lui Mansour şi Torje la Dinamo. Am crezut că domnul Iancu îmi va răspunde la telefon, după ce l-am adus pe Torje la Poli cu 15.000 de euro şi acum l-a dat cu 2,5 milioane".

400.000 de euro pentru Oliveira

Deşi iniţial mijlocaşul Pedro Oliveira a fost anunţat de preşedintele CFR-ului că se poate transfera gratis la orice echipă, Iuliu Mureşan s-a sucit cînd pe fir a intrat "U". "Oliveira este un jucător valoros, nu s-a pus problema să-l cedăm gratis. Am vorbit cu Doboş, i-am înaintat lista cu jucătorii de care sîntem dispuşi să ne despărţim, contra cost evident. Oliveira va pleca pe o sumeă de bani, ar fi culmea să ieşim în pierdere", a spus "Murinio", care a solicitat 400.000 de euro pentru transfer. (Flaviu Popa)

from gsp

No comments: