Wednesday, January 16, 2008

'NU DAM BANI PE OLIVEIRA'

Pedro OliveiraPedro Oliveira
TRANSFER Toni Dobos îl doreste pe portughezul de la CFR, dar Iuliu Muresan nu-l mai cedeaza gratis

Dupa ce au pus mâna pe Joselito Vaca, “sepcile” îl doresc si pe mijlocasul CFR-ului. Portughezul si-a dat aseara acordul sa joace la "U", dar presedintele liderului s-a razgândit în privinta pretului jucatorului.

Oficialii ultimei clasate în Liga I vor sa definitiveze lotul pâna la plecarea în cantonamentul din Turcia si încearca cel putin un transfer pe zi. Luni s-au înteles cu portarul Mircea Oltean si l-au ademenit sa vina la Cluj pe Joselito Vaca. “Ne-am înteles cu Vaca. Va veni la Cluj si va semna contractul. Deocamdata, nu am semnat nimic, dar daca lucrurile vor decurge cum trebuie va juca pentru noi”, a declarat presedintele Universitatii, Toni Dobos. Bolivianului i s-au achizitionat deja bilete de avion si va veni la Cluj cel târziu sâmbata.

Dupa ce preturile cerute de CFR pentru Radu Marginean, Mojica, Deac, Fredy, Manuel Jose sau Miclaus li s-au parut exagerate, “sepcile” s-au orientat catre Pedro Oliveira. Iuliu Muresan declarase ca portughezul poate pleca gratis oriunde, dar între timp s-a razgândit. “Poate pleca gratis, dar numai în strainatate”, a afirmat presedintele liderului, Iuliu Muresan. Oficialii lui “U” Cluj l-au chemat deja pe Oliveira la negocieri, iar aseara s-au înteles, însa transferul ar putea pica, daca liderul nu mai accepta sa-l cedeze gratis pe portughez. "Da, ne-am înteles, acum sa vedem daca îi vor da drumul cei de la CFR", a recunoscut vicepresedintele Radu Constantea. “Nu stiam ca domnul Muresan s-a razgândit. Daca vor cere bani pe el, nu cred ca se mai pune problema unui transfer”, a declarat Toni Dobos.

Se pare ca liderul ar vrea 100.000 de euro pentru a-l ceda pe Oliveira pe "Ion Moina".
Portughezul, care se pregateste cu echipa a doua, a declarat pentru « Mais Futebol » ca nu se mai simte dorit la actuala echipa. "E echipa mea, chiar daca am jucat mai putin, dar sunt surprins ca de la un sezon la altul unii jucatori au devenit din titulari incontestabili rezerva rezervelor. Vreau sa plec, am avut o oferta din Portugalia, însa nu am ajuns la o întelegere cu CFR cu privire la rezilierea contractului", a declarat Oliveira.

from prosport

No comments: