Monday, February 11, 2008

'AVEM VALOARE DE LIGA I'

INCREDERE Desi este debutant pe banca tehnica a unei echipe de Liga I, Alpar Meszaros este sigur ca va evita retrogradarea cu “U” ClujINCREDERE Desi este debutant pe banca tehnica a unei echipe de Liga I, Alpar Meszaros este sigur ca va evita retrogradarea cu “U” Cluj
ALPAR MESZAROS Antrenorul lui “U” Cluj este multumit de cum a decurs pregatirea echipei pâna acum.

Alpar Meszaros spune ca va definitiva lotul în aceasta saptamâna si este multumit ca echipa nu a pierdut nicio partida în perioada de pregatire.

Domnule Meszaros, cinci meciuri amicale, nicio înfrângere.

Eu zic ca suntem pe drumul cel bun. Si sâmbata am jucat o partida dupa ce, dimineata, am efectuat un antrenament. In cele cinci meciuri nu am luat decât un gol, de la Sanatatea Cluj. Acest lucru este îmbucurator pentru mine. Este bine ca fiecare jucator a respectat pâna acum ce i-am zis sa faca si a facut eforturi pentru a prinde un tricou de titular. Nu am avut adversari foarte dificili în perioada de pregatire, dar a fost bine pentru ceea ce am vrut eu.

Câti jucatori sunt indispensabili pentru “U” în acest moment?

Niciunul. Fiecare poate sa fie înlocuit de altul. La mine nu va conta cum a jucat cineva în turul de campionat, daca a avut pâna acum statut de titular sau cum îl cheama. Vor juca cei care sunt în forma si cei pe care îi simt sa se pregatesc cel mai bine în saptamâna meciului. Normal, la unele partide voi folosi anumiti jucatori, deoarece în retur voi utiliza doua sisteme de joc. La meciurile mai grele, în care ar fi multumitor si un rezultat de egalitate, voi folosi sistemul 4-2-3-1. La celelalte, voi juca un 4-4-2.

Cum se vede returul cu câteva saptamâni înainte sa înceapa?

Suntem optimisti. Avem numai de câstigat în retur, nu mai avem ce sa pierdem. Vom disputa 15 finale. Fiecare meci poate sa fie decisiv pentru noi. Opt puncte nu sunt imposibil de recuperat. Va fi o lupta infernala, va conta cum vom începe, dar nu va depinde numai de asta. Degeaba am face patru-sase puncte din meciurile cu Rapid si UTA, daca mai apoi vom avea trei esecuri consecutive. Trebuie sa avem constanta în joc si rezultate si sa câstigam cât de multe puncte. Eu spun ca avem lot de Liga I, dar va trebui sa demonstram acest lucru în retur.

Când veti definitiva lotul de jucatori?

In principiu, vineri. Atunci când vom reveni în tara, vom sti pe cine vom conta în retur. Va fi un lot de 25-26 de jucatori. E posibil sa mai vina unul-doi în probe, dar, în principiu, lotul este completat. Tibi Balan nu cred ca va mai ajunge la noi. Vom încerca de luni pâna joi sa avem în fiecare zi câte un meci, pentru a-i vedea la lucru din nou pe toti jucatorii. Sunt multumit, pentru ca am reusit sa facem un lot echilibrat pe fiecare post.

1 Numai un gol a primit “U” în cele cinci meciuri de pregatire.

Jucatorii au mers la cumparaturi

Elevii lui Alpar Meszaros au efectuat ieri-dimineata recuperarea în piscina din incinta hotelului unde sunt cazati. Mai apoi, ei au fost liberi si au mers la cumparaturi în Antalya. Pe de alta parte, Alpar Meszaros va lua dupa meciul de azi o decizie cu privire la Baiano, mijlocasul brazilian aflat în probe.

from prosport.ro

No comments: