Wednesday, February 13, 2008

EXCLUSIV: Clujeanca Ioana e bebelusa oficiala!


Ioana are 17 ani si este eleva la Liceul de Informatica "Tiberiu Popoviciu". Acum trei luni visa sa devina una din bebelusele lui Huidu si Gainusa la emisiunea "Cronica Carcotasilor". Visul i s-a implinit si, din aceasta seara, "micuta Raicu" (cum e poreclita de echipa de filmare) e membru cu acte in regula al echipei.


Ioana are un palmares bogat, printre altele fiind aleasa cea mai frumoasa sustinatoare a echipei de fotbal Universitatea Cluj, intr-un concurs ucluj.ro. Miss "U" 2007 a pozat pentru citynews.ro, in arhiva ziarului putand fi gasite toate cele trei pictoriale.

Ioana a fost aleasa, impreuna cu alte trei fete, sa fie bebelusa. "Ma inteleg foarte bine cu celelalte fete. Ma bucur ca facem parte impreuna din echipa", marturiseste clujeanca. Fosta bebelusa Oana se va ocupa de coregrafia noii echipe, iar fetele abia asteapta sa "intre in paine".

Pana la sfarsitul anului scolar viata Ioanei va fi destul de grea. Va trebui sa faca naveta Cluj - Bucuresti, deoarece lunea seara pleaca din Cluj, martea filmeaza in capitala, iar miercuri dimineata trebuie sa fie la scoala. Din iunie se va transfera la un alt liceu din Bucuresti, urmand sa se stabileasca acolo.

"Sunt fericita, multumita si bucuroasa. Pentru asta am muncit si asta mi-am dorit: sa devin bebelusa" a declarat Ioana Petric, pentru citynews.ro.

2 comments:

Ioana said...

Buna! as avea cateva corectari de facut la articolul tau. Nu s'au ales 4 bebeluse, doar doua. Si Oana nu e fosta bebelusa, e actuala bebelusa, ea ocupandu'se si de coregrafia celor noi. ;)

cata baimareanul said...

Buna ! IOANA e de departe cea mai dulce, sexy, frumoasa bebelusa de la Cronica ! Cand am vazut-o la preselectii, mi-am zis ca o fata ca ea nu poate sa nu castige concursul ! Ioana, cred ca m-am indragostit de tine ! Mi-ar face placere sa vbim cumva pe mess ! Te pup :*:*:*