Friday, February 15, 2008

Meszaros: "Suntem mai tari decat in tur"

Universitatea Cluj s-a reintors in aceasta seara acasa dupa terminarea cantonamentul din Antalya, unde s-au pregatit timp de doua saptamani.

Atat antrenorul Alpar Meszaros cat si presedintele-manager Toni Dobos s-au declarat optimisti la sosire si au cazut de acord asupra faptului ca "Sepcile rosii" vor avea alta fata la reluarea campionatului.

"Au fost multi jucatori in probe, dar am reusit sa-mi fac o parere despre intregul lot. Consider ca echipa este mai puternica decat cea din tur. Mai avem o saptamana sa ne pregatim si cred ca putem bate in Giulesti. Chiar daca nu am jucat cu echipe cunoscute, am intalnit adversari puternici si ma bucur ca am revenit in tara fara nicio accidentare, lucru cu care nu multe echipe din Romania se pot lauda. Bayano, Radoi si portarul belgian sunt plusuri pentru echipa si ne pot ajuta", a spus Meszaros la sosire.

Toni Dobos s-a aratat multumit de campania de achizitii, avand in vedere criza financiara prin care clubul trece. "Echipa deocamdata nu arata cum doresc, dar va arata. Universitatea poate castiga oriunde in tara, dar poate si sa piarda. Eu nu voi apasa pe butoane, dar o sa avem 27 de jucatori care pot sa o faca. Mi-as fi dorit foarte mult jucatori, dar atunci cand ai buzunarele goale e foarte greu sa alegi", a declarat Dobos.

In lotul clujean ce a ajuns in aceasta seara la Cluj s-a aflat si brazilianul Bayano, printre ei strecurandu-se si Brito (despre care oficialii lui "U" afirmau ca au renuntat la el) dar si un jucator de culoare, despre care Toni Dobos nu a vrut sa declare nimic.
from citynews.ro

No comments: