Thursday, January 24, 2008

Ar da jucători la "U", dar nu şi la CFR


Alexandru Moldovan, principalul acţionar al şcolii de fotbal Ardealul, spune că ar da cu drag jucători la Universitatea Cluj, dar nu şi la CFR. Ardealul este şcoala clujeană de fotbal care a scos deja câteva mari talente: Mihai Răduţ (foto), acum la Sporting Lisabona, despre care se spune că are calităţi mai bune ca Mutu, Vlad Chiricheş, ajuns la Benfica Lisabona, Bogdan Moldovan şi Alexandru Maxim, transferaţi la pachet la Espanyol Barcelona, sau Marius Albu, achiziţionat săptămâna trecută de Steaua.

"Sunt suporter al Universităţii din 1964, când veneam de la Bobâlna să văd meciurile echipei. Am rămas susţinător şi chiar le-am oferit un jucător deosebit, pe Codruţ Lircă, dar şi-au bătut joc de el. Acum, Lircă joacă meci de meci la Progresul Bucureşti. De aceea, am rupt relaţiile cu vechea conducere, dar nu văd de ce nu le-aş reînnoda cu noii şefi, cu care nu am nimic. Cât despre CFR, nu am avut nicio discuţie... şi cum am spus, eu ţin cu U", a spus Moldovan, al cărui fiu, Călin, este portar la Universitatea.
from clujeanul.ro

No comments: