Sunday, January 20, 2008

MESZAROS ESTE MULTUMIT DE ATACANTI

Dorin Goga este jucatorul de care se leaga sperantele clujenilorDorin Goga este jucatorul de care se leaga sperantele clujenilor
Cei de la Universitatea trag din greu în aceste zile la Sovata pentru un tricou de titular, iar postul pentru care se anunta a fi cea mai mare concurenta este cel de vârf de atac.

“Sunt foarte multumit de atacantii pe care îi am în lot. Suntem foarte bine acoperiti pe acest post. Ne mai trebuie acum numai jucatori pentru defensiva. Vom încerca sa aducem doi fundasi laterali, un fundas la marcaj, dar si un mijlocas”, spune antrenorul Alpar Meszaros, care nu stie înca în ce sistem de joc va aborda returul. “In cantonamentul din Turcia voi creiona o echipa si un sistem de joc. Faptul ca am patru atacanti valorosi în lot ma pune pe gânduri. As vrea sa joc 4-3-3, dar nu este înca nimic sigur”, a mai punctat tehnicianul.

Alpar Meszaros despre atacantii sai

Dorin Goga: "Nicio secunda nu a zis, de când sunt eu la echipa, ca îi pare rau ca nu a plecat la Poli Timisoara. Este jucatorul care poate sa faca diferenta. Cred ca va trage echipa dupa el în tentativa de a ne salva de la retrogradare";

Nemanja Jovanovic: "Atacant masiv, care câstiga majoritatea duelurilor cu fundasii adversi. Are o mentalitate profesionista si lupta pentru fiecare balon";

Cristian Silvasan: "S-a acomodat foarte bine, desi este de numai de câteva zile la noi. Parca este de un an la Universitatea. Are o mare experienta în Liga I si sunt sigur ca va marca multe goluri";

Flavius Bad: "Este un atacant interesant, pe care l-am dorit. Sper sa se acomodeze cât mai repede. Stiu ca nu a mai prea marcat în ultimul timp, dar eu am mare încredere în calitatile lui".

from prosport

No comments: