Monday, January 21, 2008

'NE SALVAM'

MOTIVARE Mijlocasul Zeno Bundea a ales sa joace la “U” Cluj pentru a fi mai aproape de casaMOTIVARE Mijlocasul Zeno Bundea a ales sa joace la “U” Cluj pentru a fi mai aproape de casa
ZENO BUNDEA Noul mijlocas al ”sepcilor rosii” crede ca ”U” Cluj are sanse mari sa evite retrogradarea din Liga I.

Mijlocasul oradean Zeno Bundea a ajuns ieri la un acord cu sefii de pe “Ion Moina” si va semna azi un contract pe sase luni cu ”lanterna” Ligii I.

Presa din Moldova te dadea ieri ca si transferat la Ceahlaul, dar acum esti în cantonament cu ”U”. Ce s-a întâmplat?

Am fost la discutii cu cei de la Piatra-Neamt, chiar sâmbata mi-au facut o noua oferta, extrem de tentanta, dar, înainte sa ajung la Piatra-Neamt, am fost sunat de domnul Dobos, care mi-a propus un contract pe sase luni. Sunt mai putini bani la ”U”, dar am preferat sa vin aici deoarece sunt mai aproape de casa mea, care este la Oradea. Daca nu primeam acel telefon sâmbata, as fi semnat cu Ceahlaul.

Cum i-ai gasit pe jucatorii lui “U”?

Pe unii dintre ei îi cunosc, asa ca nu sunt chiar un strain în echipa. Ii stiu pe Gigel Coman, Vasile Ghindaru, Flavius Bad si Alin Savu. Cred ca mâine voi semna contractul, dar din partea mea nu vor mai interveni probleme. Eu sper ca echipa sa nu mai aiba ghinioanele care au fost în tur. Am vazut mai multe meciuri ale lui ”U” la tv când eram în Israel si nu îmi venea sa cred ca pierdea meciurile tot pe final, desi în majoritatea cazurilor stapânea jocul.

Apropo, nu te sperie situatia în care este echipa?

Nu pot sa zic ca sunt foarte linistit, dar eu cred ca avem puterea sa ne salvam. Avem un lot valoros si, daca vom munci mult, vor veni si rezultatele. Eu voi da totul pentru echipa si pentru ca în vara sa fim respectati de catre oamenii din Cluj daca ne vom salva de la retrogradare. Important este sa nu mai avem asa mare ghinion si sa începem cu dreptul în retur.

Primul meci este la Rapid, acolo unde ai cucerit un titlu de campion.

Stiu acest lucru. Eu îmi aduc aminte ca timp de trei ani cât am evoluat la Craiova nu am pierdut niciun meci jucat cu cei de la Rapid. Sper sa repet aceasta performanta si la ”U”, unde doresc sa ramân si din vara încolo. Sper sa începem cu dreptul în retur atât la nivelul rezultatelor, cât si al jocului.

from prosport.ro

No comments: